حجت‌الاسلام رستمی گفت: در سخت‌ترین شرایط، فرصت برای تحول ایجاد کردن وجود دارد و اساتید بسیجی در این زمینه نقش مهمی برعهده دارند.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،حجت‌الاسلام مصطفی رستمی در سومین آیین بزرگداشت استاد تراز انقلاب اسلامی که عصر امروز در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، اظهار کرد: شهید چمران عقل، عشق، جنگاوری و نظامی‌گری را با هم داشت و ما باید او را الگوی بی‌بدیلی برای اساتید بدانیم و حقاً او استاد در تراز انقلاب اسلامی بود.

او افزود: رهبر معظم انقلاب امسال در سالگرد ارتحال امام(ره) فرمودند که امام خمینی(ره) امام تحول‌ها بود و باید اساتید بسیجی بتوانند این موضوع را در دانشگاه‌ها تبیین کنند، شهید چمران از جنس امام تحول‌هاست و تحول را در جامعه خود ایجاد کرد و بن‌بست در زندگی او وجود نداشت.


بیشتر بخوانید


رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها بیان کرد: در سخت‌ترین شرایط، فرصت برای تحول ایجاد کردن وجود دارد و مصداق آن شهید چمران است. در واقع ظرافت روحی و قدرت فرماندهی در امیرالمومنین(ع) و شاگردان واقعی او مثل شهید چمران با هم ممزوج است.

رستمی ادامه داد: اساتید بسیجی باید تحول‌آفرین باشند و رسالت بزرگی برعهده دارند، کار آسانی نیست و با تنبلی نمی‌توان به اهداف مورد نظر انقلاب رسید. برای تبیین تمدن نوین اسلامی و تولید محتوا در آن به اساتید بسیجی نیازمند هستیم و آنان نقش سنگینی در این عرصه برعهده دارند.

او بیان کرد: افول آمریکا اتفاق افتاده است و باید این مسئله توسط اساتید تبیین شود و البته اساتید بسیجی می‌توانند در این زمینه خوش بدرخشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار