مدیر کل تبلیغات اسلامی قم؛

ورود سازمان تبلیغات اسلامی به عرصه VOD‌ها

حجت الاسلام زمانی از ورود سازمان تبلیغات اسلامی به عرصه نمایش فیلم درخواستی (VOD) با همکاری صدا و سیما خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،حجت الاسلام رضا عزت زمانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قم، با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی بر استفاده از ابزار‌های نوین در تبلیغ دین، از ورود این سازمان به عرصه سامانه‌های نمایش فیلم درخواستی (VOD) خبر داد وگفت: به این منظور همکاری‌هایی با برخی سازمان‌ها از جمله صدا وسیما شکل گرفته است.

حجت الاسلام زمانی با اشاره به سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی از شکل گیری بنیاد مسجد در کشور خبر داد و افزود: از آنجا که مساجد پایه و اساس تبلیغ دین به شمار میروند این سازمان درصدد است حوزه تبلیغ را منطقه محور کند به گونه‌ای که هر مبلغ حداقل سه سال در یک منطقه مستقر باشد و به تبلیغ دین بپردازد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان افزود: براساس این طرح از هشتاد هزار مسجدکشور این طرح در یک هزار مسجد آغاز می شود تا مشکلات و نقاط ضعف آن مشخص و برطرف شود.

حجت الاسلام عزت زمانی گفت: براساس این طرح ۴۵۰۰ روحانی مستقر در مساجد حاشیه شهر‌ها نیز به هشت هزار افزایش می‌یابد تا بتوانند بیشتر و بهتر به مقابله با تهاجم فرهنگی اقدام کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، تبلیغ چهره به چهره را یکی از اساسی‌ترین کار‌های این سازمان دانست و تاکیدکرد: برای تبلیغ دین مساجد باید احیا شوند و طرح بنیاد مسجد نیز در همین راستا در حال شکل گیری است.

حجت الاسلام عزت زمانی، در عین حال از کمبود امکانات و برخی بی مهری‌ها نسبت به در اختیار گذاشتن پهنای باند اینترنت برای تبلیغات اسلامی انتقاد کرد و گفت: مسائل ضدفرهنگ دینی، ۶۰ تا ۷۰ درصد پهنای باند اینترنت کشور را می‌بلعد در حالیکه برخی پیام رسان‌های داخلی حتی در قم نمی‌توانند مطالب دینی خود را به راحتی در فضای مجازی منتشر کنند و مخاطبان باید چندین دقیقه برای استفاده از این مطالب معطل بمانند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم از تشکیل اداره کل بانوان نیز برای اولین بار در این سازمان به منظور ایجاد نهضت تبلیغ زنان خبر داد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار