خط هوایی «دلتا» پرواز‌های آمریکا به چین را از سر می‌گیرد

خط هوایی «دلتا» اعلام کرد که پرواز‌های این شرکت از آمریکا به چین طی روز‌های آتی از سرگرفته می‌شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، شرکت هوایی «دلتا» روز دوشنبه اعلام کرد پرواز‌ها بین سیاتل و شانگهای از ۲۵ ژوئن یعنی تا سه روز دیگر از سر گرفته می‌شود. این نخستین شرکت هواپیمایی در آمریکاست که پس از شیوع ویروس کرونا، برای شروع مجدد پروازها بین آمریکا و چین اقدام می‌کند.

پروازهای بین آمریکا و چین در ماه فوریه به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شد.

به گفته دلتا، این پرواز‌ها از مبدا دیترویت و سیاتل به مقصد شانگهای پرواز خواهند کرد و انتظار می‌رود که هفته‌ای یک بار هر یک از این پروازها انجام شود.

هفته گذشته، وزارت حمل‌ و نقل آمریکا  اعلام کرد که آمریکا و چین هر کدام چهار پرواز در هر هفته را بین دو کشور برقرار خواهند کرد. آمریکا روز جمعه درخواست خطوط هوایی چینی برای برقراری پرواز‌های اضافی طی هفته‌های آتی را رد کرد.

شرکت هواپیمایی «یونایتد ایرلاینز» هم اعلام کرده که قصد دارد بزودی پروازهای خود به مقصد چین را از سر گیرد. این شرکت هواپیمایی گفته است که این پروازها طی هفته‌های آتی آغاز خواهد شد. 

آمریکا پیش از این تهدید کرده بود که تمامی پروازها به مقصد چین را تعلیق خواهد کرد. واشنگتن اما پس از چندی و طی تغییر موضعی آشکار اعلام کرد که پروازها به صورت محدود برقرار خواهد شد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار