اجرای طرح بخشش کریمانه در دهه کرامت

رئیس ستاد دیه استان یزد گفت: طرح بخشش کریمانه ویژه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در استان اجرا می‌شود.

اجرای طرح بخشش کریمانه در دهه کرامتاسلام افشون رئیس ستاد دیه استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد گفت: به مناسبت فرا رسیدن تولد حضرت معصومه(س) و دهه کرامت طرح بخشش کریمانه ویژه مددجویان و زندانیان جرائم غیر عمد از امروز تا سیزدهم تیر در استان اجرا می‌شود.

افشون افزود: هدف از اجرای این طرح تلاش برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و فرهنگ سازی به منظور پیشگیری از ورود ناخواسته افراد به زندان‌ها  و بازگشت آن‌ها به آغوش خانواده است.

رئیس ستاد دیه استان یزد ادامه داد: سال گذشته ستاد دیه استان یزد طرح‌های متعددی همچون، همای رحمت، فجر نور، نفس در قفس، عیدانه، ابرار و رهایش اجراکرد. با اجرای این طرح ها تعداد دویست و ۶۰ مددجو  جرائم غیر عمد مالی از زندان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

او در ادامه از تبلیغات به صورت پیامکی، نصب بنر و پلاکارد در نقاط مختلف شهر و مصاحبه متعدد با رسانه ها خبر داد و گفت: امیدواریم با اجرای این طرحها بتوانیم با استفاده از ظرفیت خیرین و نیکوکاران استان، مددجویان جرائم غیر عمد را تا روز میلاد امام رضا (ع) از زندان‌های استان آزاد و به آغوش خانواده بازگردانیم.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار