رئیس فدراسیون تنیس: کمیته فنی را به زودی تشکیل می‌دهیم

عزیزی گفت: احتمالا از اواخر شهریور ماه تیم ملی وارد رقابت‌ها خواهد شد، به همین دلیل به زودی کمیته فنی تشکیل خواهد شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، داود عزیزی در اولین جلسه هم اندیشی با برخی از اهالی تنیس که بعد از ظهر امروز برگزار شد، اهمیت هم افزایی و تبادل نظر با جامعه تنیس را برای پیشرفت این رشته و حل مشکلات مهم دانست و تصریح کرد: در شرایط کنونی فدراسیون تنیس را با کمبود اعتبارات تحویل گرفتم، به طوری که حتی از مرکز آکادمی تنیس هم به علت آنکه درقالب ماده ٨٨ به بخش خصوصی اجاره داده شده است، استفاده نمی‌کنیم.

عزیزی یکی از مشکلات جدی ورزش کشور از جمله تنیس را اجرای بد ماده ٨٨ که اجاره اماکن ورزشی دولتی به بخش خصوصی است، عنوان کرد و اظهار داشت: قرار بود که در قالب این قانون اماکن ورزشی مازاد اجاره داده شوند، اما متاسفانه در استان‌ها همه اماکن ورزشی اجاره داده شد و همین معضل بزرگی را برای این رشته به وجود آورده است.

رئیس فدراسیون تنیس گفت: احتمالا از شهریور ماه تیم ملی وارد رقابت‌ها خواهد شد، به همین دلیل به زودی کمیته فنی تشکیل خواهد شد و دیگر کمیته‌ها هم معرفی می‌شوند تا فعالیت‌ها به صورت جدی ادامه پیدا کند.

عزیزی یکی از اقدامات پیش روی این رشته را ستاره بندی باشگاه‌ها با هدف بهبود خدمات به علاقمندان به این رشته عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد که اتفاقات خوبی برای توسعه و پیشرفت تنیس ایران در آینده رخ دهد.


بیشتر بخوانید:


او اولین جلسه هم اندیشی با اهالی تنیس را مثبت ارزیابی و تاکید کرد که این جلسات برای هم افزایی و تبادل نظر برای پیشرفت تنیس ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار