راه اندازی مرکز تخصصی کودک و نوجوان به همت نماینده ولی‌فقیه در استان همدان

مرکز تخصصی کودک و نوجوان به همت نماینده ولی فقیه در استان همدان راه اندازی شد.

راه اندازی مرکز تخصصی کودک و نوجوان به همت نماینده ولی‌فقیه در استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛حجت الاسلام حبیب‌الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان در مراسم افتتاحیه مرکز تخصصی تربیت کودک و نوجوان استان همدان با اشاره به مصوبه مهر سال گذشته شورای فرهنگ عمومی استان بر ایجاد مرکز تخصصی تربیت کودکان افزود: اگر به‌دنبال آن هستیم که نسل جدیدی را همراه با فرهنگ اسلامی و آموزه‌های معقول ملی تربیت کنیم باید فعالیت خوبی در حوزه هویت سازی داشته باشیم.

او ادامه داد: دشمن با تمام توان خود در حال ایجاد اختلال در هویت دینی و ملی کودکان و جوانان ما است بنابراین  ضرورت ایجاد این مرکز بسیار مشهود است.

امام جمعه همدان با بیان اینکه نام این مرکز، مجتمع فرهنگی آموزشی آدینه است، گفت: مرکز تربیت کودک و نوجوان به‌دنبال هویت‌سازی اسلامی و ایرانی در جامعه و فعال‌کردن مجموعه‌های فرهنگی در استان است و در این جهت تمام مراکز فعال در حوزه تربیت کودک شناسایی شده‌اند.

او بیان کرد: در این مجتمع مدرسه قرآنی حضرت زینب (س)، مرکز مشاوره خانواده صیانت از خانواده، مرکز تخصصی مشاوره تربیت کودک و نوجوانان نیز مشغول فعالیت هستند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به هیئت امنا مرکز تخصصی تربیت کودک، اظهار داشت: این مرکز متشکل از یک هیات امنا و یک هیات مدیره است که در آن اداره آموزش و پرورش استان و اداره بهزیستی جز اعضای حقوقی آن هستند.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.