در بسته حوادث ۵ تیرماه بخوانید؛

کشف گازوئیل قاچاق در هویزه/باند سارقان در ایذه منهدم شد

مهم‌ترین حوادث امروز پنجشنبه ۵ تیرماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز پنجشنبه ۵ تیرماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

کشف گازوئیل قاچاق در هویزه

سرهنگ جواد مروانه فرمانده انتظامی شهرستان هویزه گفت: با هدف مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تشدید برخورد با قاچاقچیان، ماموران این شهرستان با کار اطلاعاتی یک دستگاه خودروی نیسان، حامل سوخت قاچاق را شناسایی و متوقف کردند و در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار ۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

او افزود: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضایی داده شد.

باند سارقان غیربومی در ایذه منهدم شد

سرهنگ سهراب حسین نژاد رئیس پلیس آگاهی خوزستان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مغازه در سطح این شهرستان و وصول پرونده ها به پلیس آگاهی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران ایذه قرار گرفت و مشخص شد که یک باند سارقان غیربومی اقدام به این قبیل سرقت ها می‌کنند.

او بیان داشت: با تلاش ماموران پلیس مخفیگاه سارقان در خارج از استان شناسایی شد و با اخذ نیابت قضایی، ۲ نفر از اعضای این باند در یکی از استان های همجوار شناسایی و دستگیر شدند و در تحقیقات به ۱۷ فقره سرقت مغازه در سطح شهرستان ایذه با همدستی سایر اعضای باند به هویت معلوم و به وسیله ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و زانتیا اعتراف کردند.

به گفته سرهنگ حسین نژاد، طی بازرسی از یکی از مخفیگاه‌های متهمان در اطراف شهرستان ایذه، مقادیری اموال مسروقه و ابزارآلات بکار رفته در سرقت ها کشف شد.

۳ انبار دپوی کالای قاچاق در شادگان کشف شد

سرهنگ سعید شعبان رئیس پلیس امنیت اقتصادی خوزستان گفت: به منظور مقابله با قاچاق کالا و ارز و تمرکز بر کشف انبار‌های دپو، ماموران مبارزه با جرائم اقتصادی و پلیس آگاهی شهرستان شادگان با رصد اطلاعاتی ۳ انبار دپو کالای قاچاق را شناسایی کردند و با انجام اقدامات پلیسی محل‌های دپو شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی اکیپی از ماموران پلیس آگاهی و پلیس امنیت اقتصادی شهرستان اعزام شد.

او افزود: در بازرسی‌های به عمل آمده، ۲۰۰ دستگاه پنل کولر گازی ایستاده ۶۰ هزار، ۱۰۷ دستگاه موتور کولرگازی ۶۰ هزار ایستاده، ۹۶ دستگاه پنل کولر گازی دوتیکه ۲۴ هزار، ۳۵ دستگاه پنل کولر گازی ۳۰ هزار،   ۷ دستگاه موتور کولر دوتیکه ۲۴ هزار و ۲ عدد موتور کولر گازی دوتیکه ۳۰ هزار فاقد مجوز گمرکی کشف گردید.

سرهنگ شعبان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالای مکشوفه را ۷۰ میلیارد ریال برآورد کردند، اظهار داشت: در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار