اجرای پروژه‌های تامین روشنایی در ورودی‌های شهرستان اهر

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان آذربایجان شرقی از اجرای پروژه‌های تامین روشنایی در ورودی‌های شهرستان اهر خبر داد.

اجرای پروژه‌های تامین روشنایی در ورودی‌های شهرستان اهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،فرج نیا مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان آذربایجان شرقی در جلسه بررسی مشکلات حوزه برق شهرستان اهر از اجرای پروژه‌های تامین روشنایی در ورودی‌های شهرستان اهر خبر داد.

فرج نیا گفت: پروژه‌های تامین روشنایی در سمت ورودی‌های جاده اهر - مشگین شهر، جاده اهر – ورزقان و جاده اهر – کلیبر با مشارکت اداره برق، شهرداری و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اجرا می‌شود.

او افزود: تامین برق پایدار مشترکان از اولویت‌های مهم می‌باشد و برای اجرای پروژه‌های کلان نیاز به اعتبارات بیشتری است.

فرج نیا گفت: در پروژه‌های عمرانی شهری و جاده‌ای که نیاز به تامین روشنایی دارند، لازم است ادارات خدمات رسان نیز در این زمینه مشارکت داشته باشند چرا که با منابع محدود داخلی به تنهایی توان اجرای آن را نخواهیم داشت.

 محمودی فرماندار شهرستان اهر گفت: با توجه به اینکه جاده‌های مشگین شهر، کلیبر و ورزقان به عنوان مسیر گردشگری و حادثه خیز می‌باشد، تامین روشنایی در این جاده‌ها از خواسته‌های مهم مردم است.

 محمودی گفت: با توجه به اینکه بزرگراه اهر – مشگین شهر در حال احداث می‌باشد و نیاز به جابجایی تاسیسات از جمله برق دارد لازم است مسئولان شرکت برق در این زمینه عنایت ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.