رئیس اداره فضای مجازی و رسانه حرم حضرت معصومه مطرح کرد:

پویش «فدای دخترم» در فضای مجازی ایجاد شد

موسویان گفت: در حوزه فضای مجازی پویش «فدای دخترم» با هدف برپایی هزاران جشن خانگی برای دختران به مناسبت دهه کرامت ایجاد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، مرتضی موسویان رئیس اداره فضای مجازی و رسانه حرم حضرت معصومه (س) با اشاره به تولید نرم افزار «فدای دخترم» گفت: همچنین ۲۵ تولید مجازی به مناسبت دهه کرامت در قالب‌های کلیپ، نماهنگ، موشن گرافی، فیلم کوتاه، انیمیشن و پادکست‌های صوتی و تصویری بوده است.

او بیان کرد: در حوزه فضای مجازی پویش فدای دخترم با هدف برپایی هزاران جشن خانگی برای دختران به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س)، پویش آذین‌بندی خانه‌ها و محله‌ها در دهه کرامت و مسابقه حدیث کرامت با هدف شناخت بیشتر حضرت معصومه (س) ایجاد شده است.

رئیس اداره فضای مجازی و رسانه حرم مطهر حضرت معصومه (س) افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در پویش‌های فدای دخترم و آذین بندی می‌توانند با تهیه کلیپ و انتشار آن در فضای مجازی با هشتک فدای دخترم، محتوای خود را به نشانی اینترنتی keramat.amfm.ir به دبیرخانه این پویش ارسال کنند.

او ابراز کرد: برای شرکت در مسابقه مجازی حدیث کرامت در سه بخش داستان کوتاه (عمومی)، بچه‌های بهشت (کودکان) و کتاب کرامت (نوجوان) می‌توان به سایت keramat.amfm.ir مراجعه کرد.

انتهای پیام/الف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار