دست نشان:

سپیدرود پتانسیل ماندن در لیگ دسته یک را دارد

سرمربی سپیدرود رشت گفت:تیم سپیدرود رشت پتانسیل ماندن در لیگ دسته اول را دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، نادر دست نشان سرمربی سپیدرود رشت پس از شکست خانگی تیم سپیدرود برابر تیم هوادار تهران گفت: گرچه در فوتبال نمی‌توان چیزی را پیش بینی کرد، اما سپیدرود در لیگ دسته اول می‌ماند، چون این تیم پتانسیل ماندن را دارد.

سرمربی سپیدرود رشت افزود: در دیدار برابر تیم هوادار تهران نیز در حالی متحمل شکست شدیم که این تیم حتی یک موقعیت هم در اختیار نداشت و روی اشتباه بازیکنان ما این تیم به گل رسید و این در حالی است که ما چند موقعیت مناسب گلزنی داشتیم.

او ادامه داد: از طرف دیگر همیشه اولین بازی سخت است آن هم برای تیمی که دو ماه و نیم تعطیل بود و البته شانس هم جزیی از بازی است که در دیدار ما به وقوع پیوست، چون تیم مقابل در حالی به پیروزی رسیدند که حتی یک فرصت گل هم نداشتند و توپی هم که وارد دروازه ما شد، یک ضربه ایستادگی بود که با اشتباه دروازه بان به گل تبدیل شد.

دست نشان بیان کرد: از طرفی توپی روی دروازه ما نیامد و دروازه بان ما سرد شده بود و فکر می‌کنم این تاثیر زیادی در گل خورده داشت، اما در سوی مقابل دروازبان تیم حریف چند موقعیت را از تیم ما گرفت و بار‌ها فرصت‌های گلزنی ما به هدر رفت و دروازبان تیم هوادار تهران یکی از ارکان مهم و اصلی پیروزی تیمش بود.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت خاطرنشان کرد: همچنین یک پنالتی محرز نیز بدست آوردیم که در کمال تعجب داور این صحنه را خطای پنالتی تشخیص نداد و یا به طور حتم این صحنه را ندید، چون پنالتی واضح بود.

دست نشان اضافه کرد: آقای ترابیان داور این دیدار قضاوت خوبی داشتند، اما یک پنالتی حتمی را برای ما نگرفت و من از مسئولان کمیته داوری می‌خواهم که فیلم این بازی را ببینند که چرا پنالتی ما سوخت و این صحنه پنالتی گرفته نشد.

او به وضعیت نابسامان مالی تیم سپیدرود نیز اشاره و اظهار کرد: مشکلات مالی در کسب نتایج بسیار تاثیرگذار است و ۱۶ بازیکن ما به خاطر بی پولی از تیم رفتند که دو نفر از آن‌ها یعنی احسان پیرهادی و مجتبی محبوب مجاز، به تیم هوادار پیوستند و در این دیدار روبروی تیم سپیدرود ایستادند البته مدیرعامل تیم به سختی تلاش کرد تا بتواند به تیم پول برساند و ما ۶ بازیکن هم گرفتیم، اما فرزاد محمدی و وحید سبزی به دلیل انجام نشدن مسایل مالی از تیم رفتند.

سرمربی سپیدرود رشت در ادامه گفت: به هرحال سپیدرود رشت با سختی زیاد در بازی‌ها حاضر می‌شود، ولی با این وجود این تیم می‌تواند در رقابت‌های لیگ دسته اول بماند، ولی اگر قرار است تیم ببازد روی تاکتیک و شرایط بازی ببازد نه اینکه روی اشتباهات داوران و امیدوارم که در بازی‌های آینده شاهد اشتباهات داوری نباشیم و از طرف دیگر موقعبت‌های ما نیز، تبدیل به گل شود.

تیم‌های فوتبال سپیدرود رشت و هوادار تهران پنجشنبه شب در دیدار معوقه هفته بیست و چهارم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم هوادار با نتیجه یک بر صفر حریفش را شکست داد.

منبع ایرنا

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.