اختصاص ۱۳میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی پل‌های بروجرد

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بروجرد گفت: ۱۳ میلیارد ریال برای بازسازی چهار پل تخریب شده در سیلاب سال گذشته در این شهرستان اختصاص یافته که تا ۲ ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، امین گودرزی رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بروجرد گفت: بر اثر وقوع سیلاب در شهرستان بروجرد چهار پل در روستا‌های رحیم آباد، عباس آباد، سر چقا و ابراهیم آباد تخریب شد که بازسازی آن‌ها در دستور کار قرار گرفت.

گودرزی اظهار داشت: تاکنون پل روستا‌های رحیم آباد و عباس آباد بازسازی شده و پل عباس آباد در دست اجرا است که بعد از اتمام این پل، کار بازسازی پل سرچقا شروع میشود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بروجرد با اشاره به نهضت آسفالت بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون ۲۳ کیلومتر از راه‌های شهرستان بروجرد لکه گیری و آسفالت شده است.

او اضافه کرد: برای انجام نهضت آسفالت در شهرستان بروجرد ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شد.

گودرزی اضافه کرد: روکش آسفالت ۱۷ کیلومتر از جاده‌های اصلی بروجرد - خرم آباد و بروجرد - اراک و همچنین پنج کیلومتر از مسیر روستایی شب ماه و جوجه حیدر انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از حذف پیچ‌ها در مسیر‌های روستایی خبر داد و گفت: تاکنون حذف پیچ‌ها و نقاط پرتصادف در محور‌های ونایی و گندل گیلان انجام شده و در حال حاضر حذف این نقاط پرتصادف در مسیر بروجرد-آبسرده (جاده قدیم) در دست اجرا است.

 

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار