حمله فیزیکی به پزشک در داخل بیمارستان!

همراهان یک بیمار در چین با حمله به یک پزشک او را به شدت مجروج کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شغل پزشکی بدلیل حملات فیزیکی بیماران بویژه همراهان آن ها همچنان یکی از پرمخاطره ترین مشاغل در چین بشمار می رود. به تازگی همراهان و خانواده یک پزشک چینی پس از آنکه درمان بیمار آن ها در بیمارستان به سرانجام نرسید پزشک معالج او را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

این بیمار 55 ساله که هویتش « یین » اعلام شده ماه نوامبر در بیمارستان در شهر « ژنگژو» واقع در استان هنان چین بستری شده بود. پزشک با نام « مِنگ »، که پزشک یک اورولوژیست بیمارستان بود وظیفه درمان این بیمار را بر عهده داشت. 


بیشتر بخوانید


پس از آنکه مراحل درمان این بیمار بخوبی سپری نشد این پزشک مورد حمله قرار گرفت. در ژوئن 22 یین پس از حضور در بیمارستان مدعی شد که یک قرار ملاقات با پزشک معالج خود دارد. اما او پس از تعقیب دکتر منگ از پشت سر به او حمله ور گردید و چندین بار چاقویی را به بدن او فرو کرد. یین هنگام فرار توسط ماموران بیمارستان دستگیر و به پلیس تحویل داده شد. دکتر منگ نیز که وضعیت وخیمی داشت در همان بیمارستان بستری گردید. او پس از انجام یک عمل جراحی فوری از مرگ گریخت و اکنون حال وی مساعد گزارش شده است. یین نیز که در بازداشتگاه پلیس بسر می برد با اتهام تلاش برای قتل روبه رو است و قرار است به زودی در دادگاه مورد محاکمه قرار گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۰۹ تير ۱۳۹۹
فکر میکنم طرف دنبال زنش میکشت تو اون شلوغی نتونسته پیدا کنه از ما کمک خواسته
Iran (Islamic Republic of)
حسنک دبیر
۲۳:۲۳ ۰۸ تير ۱۳۹۹
ما که تو این فیلم هیچ حمله ای ندیدیم !!
Germany
گلی
۱۹:۵۲ ۰۸ تير ۱۳۹۹
اخ چشمم!
Iran (Islamic Republic of)
asrafilsasan
۱۹:۳۰ ۰۸ تير ۱۳۹۹
عالی