در بسته حوادث ۸ تیرماه بخوانید؛

باند سارقان اماکن خصوصی در مسجدسلیمان متلاشی شد

مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه ۸ تیرماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز یکشنبه ۸ تیرماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

باند سارقان اماکن خصوصی در مسجدسلیمان متلاشی شد

سرهنگ کارآگاه علی حسینی فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی و مشاعات ساختمانی در سطح شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستورکار پلیس قرار گرفت.

او با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و تخصصی ۳ سارق سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند، افزود: متهمان در تحقیقات پلیس به ۷ فقره سرقت اماکن خصوصی و ۲ فقره سرقت مشاعات ساختمانی اعتراف نمودند.

سرهنگ حسینی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مرجع قضائی شدند، بیان داشت: از شهروندان خواهشمندیم برای برقراری نظم و امنیت پایدار در شهرستان با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

کشف ۲۴۰ کیلوگرم تریاک در خوزستان

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته با هدف اجرا طرح برخورد با عناصر اصلی توزیع مواد مخدر، پلیس مبارز با مواد مخدر استان با همکاری پلیس شهرستان‌های بهبهان و هندیجان با کار اطلاعاتی از انتقال ۴ محموله مواد مخدر مطلع شدند.

او با بیان اینکه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران انتظامی شهرستان هندیجان، ۴ دستگاه خودرو سمند، پژو پارس، وانت مزدا و پژو ۴۰۵ حامل مواد مخدر را شناسایی و طی عملیاتی متوقف کردند، افزود: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی ۲۲۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف گردید و ۸ نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.

سردار عباس زاده اظهار داشت: همچنین در عملیاتی دیگر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بهبهان با کار اطلاعاتی یک دستگاه خودروی پژو پارس حامل مواد مخدر را شناسایی و متوقف کردند که در بازرسی از خودرو، ۲۰ کیلوگرم تریاک کشف و ۲ سوداگر مرگ نیز دستگیر شدند.

به گفته این مقام ارشد انتظامی در مجموع عملیات‌های انجام شده، ۲۴۰ کیلوگرم تریاک کشف و ۱۰ سوداگر مرگ دستگیر و متهمان پس از تشکیل پرونده راهی مرجع قضائی شدند.

دستگیری سارقان اماکن خصوصی و مشاعات ساختمانی در ایذه

سرهنگ حجت سفیدپوست فرمانده انتظامی شهرستان ایذه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی و مشاعات ساختمانی درسطح شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت و کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی ۲ سارق سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به ۸ فقره سرقت اماکن خصوصی و ۲ فقره سرقت مشاعات ساختمانی اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مرجع قضائی شدند، بیان کرد: از شهروندان درخواست می‌شود برای برقراری نظم و امنیت پایدار در شهرستان با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار