ترامپ: ابلهی مثل بولتون تمام چیزی که می‌خواهد این است که به همه حمله کند!

رئیس جمهور آمریکا در جدیدترین مصاحبه خود درباره جو بایدن، جان بولتون و شیوع ویروس کرونا به اظهار نظر پرداخت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز گفت: من جو بایدن را فاسد می‌دانم.

ترامپ افزود: بایدن فاسد است. ما آن‌ها را حین جاسوسی از ستاد مبارزات انتخاباتی خود بازداشت کردیم. آن‌ها جاسوسی می‌کردند. آن‌ها به خاطر آنچه انجام داده اند باید ۵۰ سال در زندان باشند، زیرا این خیانت است. این یک کار وحشتناک است و آنچه آن‌ها با افراد دیگر انجام می‌دهند، مانند ژنرال فلین و دیگران، شرم آور است.

ترامپ در پاسخ به بیماری کرونا و موارد روز افزون ابتلا در آمریکا تاکید کرد: نتایج بدست آمده بهتر از پیش بینی هاست. اما مسئله مهم‌تر از آن این است که شمار موارد ابتلا به این دلیل بیشتر شده است که ما گسترده‌ترین آزمایش‌ها را انجام می‌دهیم. اگر آزمایش نمی‌گرفتیم، هیچ مورد ابتلایی هم نداشتیم (این در حالی است که یک چهارم قربانیان کرونا در جهان آمریکایی هستند).

وی تصریح کرد در کشور‌های دیگر آزمایش‌ها در سطح میلیونی انجام نمی‌شود. ما تقریباً از ۳۰ میلیون نفر آزمایش گرفته ایم. وقتی از ۳۰ میلیون نفر آزمایش می‌گیرید، ممکن است حتی وقتی یک کودک آبریزش بینی دارد، بگویند کرونا دارد. وقتی از افراد بیشتری آزمایش بگیرید، با موارد ابتلایی بیشتری مواجه می‌شوید. در برخی موارد افراد حتی نمی‌دانستند که بیمارند.

مجری فاکس نیوز پرسید بیایید درباره دور دوم (ریاست جمهوری) صحبت کنیم. اگر ۱۳۱ روز دیگر، شب یا زمان بامداد اعلام کنند دونالد ترامپ به عنوان چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا انتخاب شده است، به ما بگویید یکی از اولویت‌های بزرگ شما در دوره دوم ریاست جمهوری تان چیست؟ ترامپ در پاسخ گفت: من همیشه گفته ام استعداد مهم‌تر از تجربه است، اما واژه تجربه، واژه بسیار مهمی است. هرگز قبلاً این کار را نکرده بودم. هرگز شب را در واشنگتن نگذرانده بودم. فکر می‌کنم ۱۷ بار به واشنگتن رفته بودم و ناگهان رئیس جمهور آمریکا شدم. با بانوی اول کشورمان در خیابان پنسیلوانیا قدم می‌زنم و می‌گویم «این فوق العاده است.»، اما من افراد زیادی در واشنگتن نمی‌شناختم. من متعلق به آنجا نبودم. من اهل منهتن در نیویورک بودم. اما الان همه را می‌شناسم و افراد فوق العاده‌ای در دولت دارم. آدم اشتباهاتی هم می‌کند. ابلهی مثل بولتون، تمام چیزی که می‌خواهد این است که به همه حمله کند. در حالیکه شما مجبور نیستید همه را بمباران کنید، مجبور نیستید مردم را بکشید.

در ادامه مجری از ترامپ سئوال کرد شما گفتید می‌خواهید سه مناظره با جو بایدن داشته باشید؟ ترامپ گفت بله سه مناظره خواهم داشت و هر تعداد که آن‌ها بخواهند. نگفتم که خودم بیشتر از آن می‌خواهم. اگر من بگویم که می‌خواهم بیشتر مناظره کنم، آن‌ها می‌گویند «اوه، او احساس می‌کند که دارد شکست می‌خورد. برای همین مناظره بیشتری می‌خواهد.» پس دوست ندارم چنین حرفی بزنم. من در هر تعداد مناظره‌ای که آن‌ها بخواهند شرکت خواهم کرد. سه مناظره برای من کافی است.

ترامپ افزود او (جو بایدن) از همین حالا می‌گوید به خاطر کووید ۱۹ نمی‌تواند مناظره کند. باورتان می‌شود؟ می‌گوید «به خاطر کووید ۱۹ نمی‌توانم مناظره کنم.» همین دو روز پیش اشاراتی در این باره شنیدم. من گفتم «این را تماشا کنید.» در حال حاضر من در هر تعداد مناظره‌ای که بگویید شرکت خواهم کرد. شما منظور مرا می‌دانید. اگر بگویم می‌خواهم ۱۰ بار مناظره کنم، آن‌ها می‌گویند «او می‌ترسد. او می‌ترسد ببازد.» برای من فرقی ندارد. او نامزدی است که این کشور را نابود خواهد کرد و شاید خودش این کار را نکند. او تحت کنترل یک گروهک افراطی از افراد دیوانه خواهد بود که کشورمان را نابود خواهند کرد. مردم باید این را بدانند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید محمدی
۲۳:۵۵ ۰۹ تير ۱۳۹۹
امریکا هیچ است اخر فروپاشیست ما هرروژ دعا میکنیم زودتر از بین برود به امید ان روز بزودی زود
آخرین اخبار