نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی:

دهیاران نماینده مردم برای انتقال مشکلات آنها به مسئولان باشند

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: دهیاران نماینده مردم برای اطلاع رسانی مشکلات آنها به گوش مسئولان باشند.

دهیاران نماینده مردم برای انتقال مشکلات آنها به مسئولان باشندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛کیومرث سرمدی، نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در جمع دهیاران این شهرستان گفت: دهیاران در جبهه‌ای در حال مبارزه هستید که این همان جبهه مقاومتو هدف آن برطرف کردن مشکلات مردم است.

او افزود: امیدورایم در کمیسیون اجتماعی با ارتباطاتی که وجود دارد بتوانیم ره آوردی برای حل گرفتاری‌های مردم به خصوص روستاییان داشته باشیم.

نماینده مردم اسدآباد در خانه ملت بیان کرد: دهیاران نماینده همه مردم هستند و باید ارتباط تنگاتنگی با مسئولان و نمایندگان مجلس داشته باشند.

او با بیان اینکه  نماینده نباید حرمت بیت المال را بشکند گفت: اگر چه افرادی در مجلس قبل این امر مهم را نادیده گرفتند و رد صلاحیت هم شدند اما باید با پیگیری و رعایت چهارچوب های قانونی درخواست های  مردم پیگیری شود.

سرمدی تاکید کرد من در هیچ جای تهران منزلی ندارم و بعد از ۳۵ سال کار با افتخار اندوخته من یک منزل در اسدآباد و یک ماشین مدل ۸۸ است و امیدوارم از حق قانونی خود پا فراتر نگذارم.

او با بیان اینکه در قانون برای نماینده حق و حقوقی طبق قانون تعریف شده است افزود: من تنها از حقوق ماهیانه تا حق مسکن تا مزایایی که طبق قانون حق یک نماینده هست و در قانون دیده شده  استفاده می‌ کنم و با مردم در همه زمینه ها شفاف هستم.

انتهای پیام/ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.