در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

گازرسانی به زاهدان چه زمانی پایان می‌یابد؟

سخنگوی شرکت ملی گاز کشور از آخرین وضعیت شبکه گازرسانی به استان سیستان و بلوچستان توضیحاتی را ارائه داد.

آخرین وضعیت شبکه گازرسانی زاهدان /پیشرفت ۹۵ درصدی گاز به سیتان و بلوچستانمحمد عسگری سخنگوی شرکت ملی گاز کشور در گفت‌وگو با  خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین وضعیت گازرسانی سیستان و بلوچستان گفت: خوشبختانه تا به امروز پیشرفت خوبی صورت گرفته و همچنین اعتبار این طرح حدود ۱۰۰ میلیارد تومان برآورد شده و تاکنون ۹۵ درصد پیشرفت داشته است و به‌زودی پایان می‌گیرد.

او ادامه داد: ما پروژه گازرسانی به زابل را از مرحله طراحی عملیات آغاز کردیم که این پروژه به سه فاز تقسیم شد و تاکنون ۶۷ درصد کار در فاز اول انجام شده است. در این فاز تاکنون بیش از ۶۰ کیلومتر شبکه توزیع و ۳۰ کیلومتر خطوط تغذیه اجرایی شده که تاکنون ۴۲ میلیارد هزینه داشته و برای پایان آن ۱۷ میلیارد تومان دیگر نیاز است.


بیشتر بخوانید

سخنگوی شرکت ملی گاز کشور تصریح کرد: اجرای عملیات فاز دوم  شهر زابل نیز امسال آغاز می‌شود که شامل ۱۲۰ کیلومتر شبکه توزیع، ۱۷ کیلومتر خطوط تغذیه و حدود ۳ هزار انشعاب است و هزینه این عملیات نیز ۳۵ میلیارد تومان برآورد شده است.
 
عسگری بیان کرد: با اتمام پروژه گازرسانی به شهر زاهدان ۶۵ تا ۷۰ هزار مشترک جدید گاز به مشترکان استان سیستان و بلوچستان افزوده خواهد شد که به این ترتیب تعداد مشترکان گاز طبیعی در استان به بیش از ۱۱۳ هزار مشترک خواهد رسید.
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: گازرسانی ، شرکت گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۱۳ تير ۱۳۹۹
آب که بسیار کم و شور!گردوخاک که زیاد،شهر هم که همه جاش(باستثناء)چند خیابان اصلی تمام بلوارها و خیابانها و کوچه ها هم آسفالت و جدول کشی بسیار بدو خراب ب ب ب
Iran (Islamic Republic of)
رضا حیدری سیستانی
۱۱:۱۱ ۱۳ تير ۱۳۹۹
با ضمن تشکر از پیگیری موضوع مشکلات مردم سیستان بخصوص وضعیت گاز.ان اشالله که مسولین روی قول خودشان باشند و طبق برنامه تمام کنند
آخرین اخبار