برگزاری هرگونه گردهمایی غیر ضروری،عروسی و عزاداری ممنوع است

استاندار همدان گفت: با افزایش تعداد مبتلایان و فوتی‌های ناشی از کووید ۱۹ هیچگونه دورهمی عمومی،مراسم عروسی و عزاداری در استان برگزار نمی‌شود.

ممنوعیت مراسم عروسی و عزا برای حفظ سلامتی مردم در برابر شیوع کرونابه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سید سعید شاهرخی، استاندار همدان در ستاد مقابله با کرونا گفت: با افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در استان به رسیدن فوتی‌ها ناشی از این بیماری به ۱۶۰ نفر و ابتلای ۱۷۴ نفر به ویروس کرونا از این پس همه تجمعات به خصوص مراسم عروسی و عزا برگزار نمی شود.

او با تاکید بر اینکه با هر کس که دستورالعمل‌ها را رعایت نکند و سلامت عمومی را به خطر بیاندازد برخورد قضایی می شود افزود: برای پیشگیری از شیوع  کووید ۱۹ و  با توجه به نزدیک شدن وضعیت استان به وضعیت نارنجی ما باید در استان هم دنبال کاهش تجمعات و هم دنبال اجرای بیشتر پروتکل های بهداشتی باشیم.

استاندار همدان از برخورد قضایی با متخلفانی که سلامت مردم را به خطر می اندازند خبر داد و افزود: وقتی تاکید ما بر برگزار نکردن مراسم عروسی و عزاداری است مردم هم برای سلامتی خود و اطرافیانشان همراهی کنند و  از برگزاری این مراسم در منازل اجتناب کنند.

شاهرخی به مبتلا شدن نزدیک به ۲ هزار نفر در استان به بیماری کووید ۱۹ اشاره کرد و افزود: اگر مردم همراهی نکنند زنجیره شیوع کرونا متوقف نخواهد شد و در دو روز گذشته تنها در یک مهمانی عروسی استان ۴۷ نفر به ویروس کرونا آلوده شدند.

انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.