ظرفیت ۸۸ هزار تنی خرید تضمینی گندم در مهاباد

رئیس اداره غله و خدمات بازرگانی شهرستان مهاباد گفت: مراکز خرید گندم مهاباد با ظرفیت 88 هزار تن آماده تحویل و فروش گندم کشاورزان است.

خدر مازوچی رئیس اداره غله و خدمات بازرگانی شهرستان مهاباد با اعلام اینکه مراکز خرید گندم مهاباد ظرفیت ذخیره  ۸۸ هزار تن گندم را دارد؛ در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: در سال جاری پروسه خرید گندم در ۸ مرکز اجرا خواهد شد که در این بین مرکز خرید قزل دشت با ۳۰ هزار تن ظرفیت, آرد سنبل با ۵۰ هزار تن و سیلوی مهاباد با ۸ هزار تن ظرفیت خرید دارد و علاوه بر این مراکز در روستا‌های گوک تپه، قره بلاغ، عبداله کرده، کیتکه و خلیفان مباشران این وظیفه را به عهده دارند.

این مقام مسئول در شهرستان مهاباد با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از ۷۵ هزار تن گندم در این شهرستان تولید شود، اظهار کرد: کار خرید گندم از ۷ تیرماه آغاز شده و مراکز خرید ملزم به رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی هستند.


بیشتر بخوانید


 مازوچی با اشاره به افزایش قیمت خرید تضمینی گندم در سال جاری افزود: امسال قیمت خرید هر کیلوگرم گندم با چهار درصد افت مفید و ۲ درصد افت غیرمفید ۲۵ هزار ریال تعیین شده است.

رئیس اداره غله و خدمات بازرگانی شهرستان مهاباد از گندمکاران این شهرستان خواست برای حذف واسطه‌ها در زمینه خرید و فروش گندم محصول مازاد بر نیاز خود را به مراکز خرید گندم تحویل دهند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.