ضیا آذری: ساختار سازی اولویت اول فدراسیون تنیس است/ هیچ گزینه‌ای برای سرمربیگری تیم ملی حذف نمی‌شود

سرپرست دبیری فدراسیون تنیس درباره اهدافش در این فدراسیون توضیحاتی را مطرح کرد.

ضيا آذري:فرزین ضیا آذری سرپرست دبیری فدراسیون تنیس در گفت‌وگو با  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت:  من از سال ۸۶ فعالیت رسمی ام را با فدراسیون تنیس شروع کرده ام و به عنوان رئیس کمیته اقتصادی فدراسیون و در زمان مجید شایسته به عنوان مشاور رئیس فدراسیون سابقه همکاری داشته ام. الان هم به عنوان دبیر فدراسیون قصد دارم بیشتر روی ساختار سازی تمرکز کنم.

برنامه ریزی اولویت اول فدراسیون است

او درباره اهداف جدید او و عزیزی (رئیس فدراسیون) بیان کرد: صد در صد اهداف و چالش‌هایی پیش روی فدراسیون تنیس است، اما تا پایان سال ۲۰۲۰ مسابقات دیویس کاپ و فدکاپ برگزار نمی‌شود و حالا هم با برگزاری مسابقات فاصله زمانی زیادی داریم که می‌توانیم برنامه ریزی خوبی برای تیم ملی داشته باشیم. تمرکز ما روی برنامه ریزی است و سال‌های گذشته دیده بودیم تیم ملی جوانگرایی می‌کرد، اما به خاطر نتایج حاصل شده،  به بازیکنان با تجربه‌ تر روی می‌آوردیم.

او افزود: با توجه به وظایف فدراسیون تنیس، ما باید برنامه ریزی را در اولویت خود قرار دهیم و مسائل اجرایی در قدم بعدی قرار می‌گیرد. مسابقات دیویس کاپ برای تیم ما حداکثر ۴ روزه است و نمی‌توانیم مبنای خودمان را بر روی این ۴ روز بگذاریم و باید هدفمان را طولانی مدت قرار دهیم.

در حال بررسی گزینه‌های هدایت تیم ملی هستیم

او درباره سرنوشت کادر فنی تیم ملی اظهار کرد: بعد از مسابقات دیویس کاپ در سال ۲۰۱۹، هیچ مسابقه بین المللی برگزار نشد و نامنی هم وقتی تاریخ برگزاری بازی‌ها به فدراسیون ابلاغ شد کمیته‌ای تشکیل داد تا شرایط را مورد بررسی قرار دهد و در نهایت تکلیف سرمربی جدید تیم ملی مشخص شود که به شیوع ویروس کرونا برخورد کردیم و انتخاب سرمربی به زمان دیگری موکول شد. فعلا در حال بررسی گزینه‌ها هستیم و سرمربی تیم ملی را از روی رزومه و کارنامه انتخاب می‌کنیم. هیچ گزینه‌ای در تنیس حذف نخواهد شد و احمدوند هم از این قاعده مستثنی نیست.  

برگزاری جام حذفی به زمان دیگری موکول شد

او در مورد برگزاری مسابقات جام حذفی تنیس عنوان کرد: مسابقات جام حذفی آقایان به دلیل کرونا به تعویق افتاد و با فدراسیون پزشکی ورزشی نامه نگاری کرده ایم تا طبق پروتکل‌های این فدراسیون تنها در مناطق سفید به فعالیت‌های تنیسی  ادامه دهند که به هیئت‌های مختلف تنیس هم ابلاغ کردیم و مطمئنا در زمان مشخص این رقابت‌ها را وقتی شرایط عادی‌تر شد، ایم رقابت‌ها را برگزار خواهیم کرد.


بيشتر بخوانيد:

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار