پیام‌های دریافتی در نهم تیر؛

از عقب افتادگی ۴ ماهه حقوق کارکنان جهاد کشاورزی تا روز‌های سیاه کرونایی در کرمان

پیام‌های رسیده در تاریخ نهم تیر در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیام‌های رسیده در تاریخ نهم تیر ماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


ب

 



کاهش حقوق کارمندان آتش‌نشانی کلان‌شهر شیراز

با توجه به تورمی که در سال جدید داریم متأسفانه حقوق ما آتش‌نشان‌ها با حذف یک بند از حکم کارگزینی باعث شده که امسال افزایش حقوق که نداشته‌ایم بالعکس کاهش حقوق هم داشته‌ایم و باعث مشکلات زیادی در امرارمعاش و زندگی همه همکاران قسمت کارمندی بخش عملیات شده است.

 



بستن راه مواصلاتی روستا‌های بالادست آبشار

خصوصی کردن آبشار و بستن راه دسترسی موتوری به روستا‌های بالادست چهارده و سکوت شما خبرنگاران

 


 

برج‌سازی شهرداری به قیمت بر هم زدن همه چیز

با سلام در آدرس شمال بلوار فرحزادی خیابان نیما یوشیج مابین پارک شهرک گلدیسان و پاسارگاد شهرداری در زمینه‌ای زیر کابل فشار قوی اقدام به ساخت عمارت ۱۵ طبقه که ۱۰ طبقه آن روی زمین است نموده است؟! این اقدام با تغییر مسیر دکل‌های برق فشار قوی به همراه خواهد بود و حرکت باد در تونل باد شمال تهران را مختل خواهد کرد لطفاً رسیدگی کنید جابجایی دکل برق فشار قوی مشکلاتی را برای ساکنین در پر خواهد داشت همچنین اجازه ساخت با چنین تراکم بالایی در کناره یادگار امام محل اشکال خواهد بود با تشکر از شما.

 


 

افزایش قیمت ماسک در مشهد

امروز هر دانه ماسک سه لایه صورت در مشهد ۲۵۰۰ ت عرضه میشه که مثلاً خیابان چمران مشهد مرکز فروش کلی اقلام بهداشتی و دارویی هم است، ولی هیچ نظارت نیست و انتظار دارن مردم ماسک استفاده کنند؟

 


 

اعتراض ۲۶ تیر بازنشستگان کارگری

باسلام به زحمت کشان شبکه باشگاه خبرنگاران جوان با وجود گرانی‌های سرسام آور حقوق ما مستمری بگیران بعد از سی سال زحمت فقط ۴۰۰ هزار تومان افزایش یافته و طبق خبری که شنیده‌ایم مدیر سازمان تأمین اجتماعی با افزایش حق مسکن و بن خواربار مخالفت کرده مگر آقای سالاری مدیر سازمان تا مین اجتماعی می‌خواهد از حقوق چهل‌میلیونی خودش برای ما بدهد که مخالفت می‌کند از حق خودمان است که به خودمان می‌دهند چرا آقای سالاری با حقوق نجومی خودش مخالفت نمی‌کند که حق ما بدبخت‌ها است و روز ۲۶ تیر با اعتراض سراسری خود در خیابان‌ها خواهان حقمان خواهیم شد خواه کرونا باشد یا نباشد.

 


 

نبود کد آبادی

تنها و اولین شهرک عشایری در استان آذربایجان شرقی شهرستان کلیبر -بخش آبش احمد با توجه به ایجاد شهرک از سال ۱۳۷۹ تا به حال کد آبادی ندارد و با وجود ساخت ساز اعم از مسجد - درمانگاه- حوزه سپاه - باجه پست‌بانک - مدرسه و ساخت بیش از ۱۲۰ واحد مسکونی حالا کسی نیست که به مشکلات ما رسیدگی نمایند و با تماس از بخشداری و فرمانداری -استانداری و وزارت کشور دیگر خسته شدیم و حالا برای گرفتن مجوز برق و آب نبود کد آبادی را بهانه می‌کنند. تو را به خدا شما مطرح بفرمایید. سیامک جعفری.

 


 

به داد ما رانندگان پالایشگاه نفت تهران برسید

ما تعداد ١٢نفر راننده پالایشگاه نفت تهران انواع اقسام حق خوری برایمان ایجاد کردن در حالی که کمیته جذب پالایشگاه نفت تهران رفتیم و کد پرسنلی و ثبت ورود خروج با انگشت دست داریم و ماهیانه حقوق می‌گیریم و روزی یازده ساعت در اختیار قسمت‌های مختلف پالایشگاه نفت تهران هستیم قرارداد ما را جوری تنظیم می‌کنند که هیچ‌گونه پاداش سنوات بن و حق فرزند و عیدی و ... را پرداخت نمی‌کنند و دستمزدمان را امسال تا امروز به بهانه‌های مختلف افزایش ندادن لطفا یک پیگیری کنید.

 


 

۶ ماهه حقوق نگرفتیم

کارکنان خدماتی شرکتی پیمانی جهاد کشاورزی خوزستان ۴ ماهه حقوق نداریم، حرف بزنیم میندازند بیرون، آیا خودتان باشین خداوکیلی میتونید زنده بمانید.

 


 

کرونا در جنوب کرمان

روز‌های سیاه کرونا در جنوب استان کرمان بی‌توجهی مسولین و کمبود امکانات و تجهیزات پزشکی باعث شده تا شاهد تکمیل ظرفیت بخش بیماران کرونایی در بیمارستان ۱۲ فروردین باشیم... همچنین روزانه شاهد فوت سه تا چهار نفر از همشهریانمان به علت کرونا هستیم؛ لذا خواهشمندیم، پیگیر وضعیت کرونا در جنوب کرمان از مسولین مربوطه باشید.

 


 

ساخته نشدن آپارتمان‌های شهرک مهاجران

سلام من از استان مرکزی هستم می‌خواستم بگم چند واحد آپارتمان برای ۲۰۰ نفر هست که حدود ۱۵ ساله که ساخته نشده لطفاً پیغام ما رو به دست آقای رئیسی و دیگر مسئول‌ها برسانید.

 


 

وضعیت پل وسط شهرستان گمیشان در استان گلستان

این پل که توی مسیر اصلی شهرستان گمیشان قرار دارد توسط شهرداری خراب شد تا عرض پل زیاد شود و از سیلاب جلوگیری شود
همان‌طور ک می‌بینید به علت عبور لوله‌های آب و گاز از زیر پل سه ماه هست که همین‌جوری مانده و باعث ایجاد مشکلاتی برای عبور و مرور مردم شده لطفاً پیگیری کنید تا ترمیم این پل انجام شود.

 


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار