نماینده، ولی فقیه در استان سمنان:

مردم برای زیارت مرقد امامزادگان اهتمام بورزند

آیت‌الله سید محمد شاهچراغی گفت: مردم باید به فلسفه زیارت امامزادگان توجه داشته باشند و برای زیارت مرقد مطهر این بزرگواران اهتمام بورزند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی نماینده، ولی فقیه در استان سمنان در دیدار با مدیرکل و مسئولان اوقاف و امور خیریه استان سمنان به مناسبت دهه کرامت با اشاره به ضرورت ارتقای جایگاه امامزاده‌ها در سطح استان گفت: مردم باید به فلسفه زیارت امامزادگان توجه داشته باشند و برای زیارت مرقد مطهر این بزرگواران اهتمام بورزند.

او با بیان اینکه وجود امامزادگان پر تعداد در تمامی استان نشان می‌دهد که مردم این منطقه دارای تدین و ولایتمداری ویژه‌ای هستند ابراز کرد: یکی از ویژگی‌های مردم استان این است که به همجواری با این امامزادگان افتخار می‌کنند.

امام جمعه سمنان با اشاره به قرارگیری این استان در میان مسیر حرم تا حرم و به خصوص نزدیک به حرم امام رضا (ع) بیان کرد: مردم استان سمنان مهر خدمت رسانی به زائران علی بن موسی‌الرضا (ع) را بر سینه دارند و به این امر افتخار می‌کنند.

آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه استان سمنان امتیازات زیادی دارد ابراز کرد: یکی از بارزترین این امتیازات، وجود امامزادگان بزرگواری است.

او با بیان اینکه مردم از برکات وجودی امامزاده‌های استان سمنان برخوردار هستند تاکید کرد: حرم امن این امامزادگان، مورد اعتماد مردم استان است و در مشکلات و غم و شادی پناهگاه محسوب می‌شود که پیر و جوان به آنجا پناه می‌برند.

نماینده، ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه عمران و آبادانی بقاع متبرکه سطح استان نیاز است گفت: مردم استان سمنان ارادت و توجه خوبی به امامزادگان دارند و لازم است مانند گذشته برای ایجاد بستر‌های بهتر در راستای ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی در بقاع متبرکه به‌خصوص امامزادگان در مسیر حضرت رضا (ع) در کنار ادارات اوقاف و امور خیریه باشند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.