آموزش ترکیبی در سال تحصیلی جدید در خراسان جنوبی

کلاس‌های درس در سال تحصیلی جدید با توجه به شیوع کرونا در نقاط مختلف براساس رنگ بندی‌های تعیین شده، به صورت حضوری، غیرحضوری و مجازی متفاوت خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، واقعی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در شورای آموزش و پرورش با بیان اینکه مدارس از ۱۵ شهریور بازگشایی می‌شود، گفت: سال تحصیلی جدید در زمان مقرر آغاز می‌شود و دو موضوع برای بازگشایی مدارس مطرح شده است.

او با اشاره به اینکه در صورت وجود شرایط عادی، مدارس به صورت حضوری دایر خواهند بود، افزود: در صورت تداوم بحران کرونا، برنامه‌های دقیق تری طراحی شده که با توجه به تجارب اخیر آموزش مجازی، شبکه شاد و آموزش‌های تلویزیونی از روش ترکیبی برای آموزش دانش‌آموزان استفاده خواهیم کرد.

واقعی بیان کرد: پیش بینی شده در شهر‌های با وضعیت سفید و شرایط عادی کلاس‌ها به صورت حضوری، مناطق با وضعیت زرد نیمه فعال و آموزش ۳ روز در هفته و به صورت ترکیبی و در مناطق با وضعیت قرمز آموزش به صورت غیر حضوری خواهد بود.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ادامه داد: احتمال شروع سال تحصیلی جدید از اول شهریور در استان وجود دارد.


بیشتر بخوانید


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار نیز گفت: اگر قرار است کلاس‌ها به صورت حضوری برگزار شود باید گند زدایی کلاس‌ها و ظرفیت مدارس در شرایط کرونایی به خانواده‌ها نمایش داده شود تا والدین با اطمینان خاطر بیشتری دانش آموزان را راهی مدرسه کنند.

او افزود: باید مشکلات زیر ساختی در حوزه آموزش مرتفع شود تا اگر آموزش‌ها صورت مجازی برگزار شد دانش آموزان با مشکل روبرو نباشند.

در این جلسه سند تحول بنیادین  امسال با ۱۹۱ برنامه و ۸۳۱ فعالیت رونمایی شد.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار