ایده خارق‌العاده رستوران‌دار چینی برای مشتریانش

تهدید ویروس کرونا فرصت مناسبی را برای خلق ایده‌های جدید فراهم کرده است تا بازاریابان ایده‌های غیرعادی را برای کسب درآمد بیشتر پیشه کنند.

سرگرمی وحشتناکی که ویروس کرونا مد کردبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همان‌طور که می‌دانید برای مقابله از این ویروس رعایت فاصله اجتماعی نقش مهمی دارد و این در حالی‌ است که رستوران‌ها به دلیل ویروس کرونا در ورشکستگی به سر می‌برند و صاحبان آن‌ها برای جلوگیری از این فاجعه، تلاش می‌کنند تا کاسبی خود را نجات دهند.

یکی از رستوران‌داران ژاپن تصمیم گرفت تا راهی برای کسب درآمد ایجاد کند که در آن فاصله اجتماعی هم رعایت شود. البته این مدیر رستوران تصمیم گرفته برای درآمدزایی بیشتر به افرادی که به رانندگی با وحشت و ترس علاقمند هستند، خدمت ارائه دهد. این فرد رستوران خود را در شرایط خالی از سکنه قرار داده و افراد متقاضی می‌توانند ۸ هزار یِن معادل ۷۵ دلار ورودی دهند تا وارد محوطه وحشتناک شوند.

این افراد خودروی خود را در گاراژ پارک می‌کنند و به تماشای صحنه‌هایی بسیار وحشتناک می‌نشینند و پس از آن سفارش غذای خود را با رعایت فاصله تحویل گرفته و از محوطه خارج می‌شوند.


بیشتر بخوانید


همچنین افرادی که فاقد خودرو هستند، می‌توانند با پرداخت هزار ین بیشتر خودرویی که کاملا ضد عفونی شده است، را تحویل بگیرند و وارد محوطه خالی از سکنه شوند.

سرگرمی وحشتناکی که ویروس کرونا مد کرد

سرگرمی وحشتناکی که ویروس کرونا مد کرد

سرگرمی وحشتناکی که ویروس کرونا مد کرد

سرگرمی وحشتناکی که ویروس کرونا مد کرد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار