سه برابرشدن تولید ریل ملی در بهار سال جهش تولید

تولید ریل ملی در شرکت ذوب آهن اصفهان در بهار سال جهش تولید سه برابر شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدامین یوسف زاده مدیر مهندسی نورد شرکت ذوب آهن اصفهان، تولید محصول ریل را به عنوان یکی از مهمترین دستاورد‌های صنعت کشور در مادر صنعت فولاد کشور معرفی کرد وگفت: تحقق تولید این محصول، صنعت حمل و نقل ریلی کشور را از واردات این محصول راهبردی بی نیاز کرده است.

محمدامین یوسف زاده، تولید این محصول را به تدریج با رفع مشکلات و با تکیه بر توان و دانش داخلی تلاشگران ذوب آهن اصفهان از افزایش چشمگیری برخوردار دانست و افزود: در سال جهش تولید با ایجاد تغییراتی در فرایند تولید و جمع آوری ریل، تولید این محصول سه برابر بیشتر از مدت مشابه سال قبل از آن شده است.

او گفت: در حال حاضر ماهانه حدود شش هزار تن ریل تولید می‌شود و چشم انداز تولید این محصول در ذوب آهن ماهانه ۱۰ هزار تن است.

مدیر مهندسی نورد شرکت ذوب آهن اصفهان با اشاره به اینکه ذوب آهن اصفهان دو قرارداد کلی برای تامین ریل با شرکت زیر ساخت و قرارگاه خاتم الانبیاء و یک قرارداد نیز با شرکت گل گهر دارد، افزود: برنامه امسال ذوب آهن، تولید ۱۰۰ هزار تن ریل تا پایان سال است که بدون شک بیش از نیاز مصرفی کشور است.

ذوب‌آهن اصفهان اولین و بزرگترین کارخانه تولیدکننده فولاد ساختمانی و ریل در ایران و بزرگترین تولید کننده محصولات طویل در خاورمیانه است که با ظرفیت سه میلیون و ۶۰۰ هزارتن فولاد، انواع مقاطع فولادی ساختمانی و صنعتی را تولید می‌کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.