در بسته حوادث ۱۰ تیرماه بخوانید؛

مهار آتش سوزی پژو ۲۰۶ در اهواز

مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه ۱۰ تیرماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز سه شنبه ۱۰ تیرماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

مهار آتش سوزی پژو ۲۰۶ در اهواز

ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ساعت ۲۳ و ۲۷ دقیقه دیشب طی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵، آتش سوزی خودرو سواری پژو ۲۰۶ در فاز ۲ پادادشهر اطلاع رسانی شد و ماموران آتش نشانی ایستگاه ۵۴ به محض ورود به محل حادثه با دود و شعله‌های حریق خودرو سواری پژو ۲۰۶ مواجه شدند.

او با بیان اینکه آتش نشانان با ایمن سازی محل حادثه و نصب علائم راهنمایی و رانندگی در مسیر با استفاده از لوله‌های آبرسان شعله‌های حریق را مهار و از گسترش آن به اتاقک خودرو جلوگیری کردند، افزود: در این حادثه قسمت‌هایی از موتور خودرو دچار خسارت شد و علت حریق از سوی کارشناسان سازمان نشت روغن خودرو گزارش شده است.

دستگیری ۴۷ سارق حرفه‌ای در اهواز

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: با هدف ارتقای امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز با هدف برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار، همچنین فروشندگان موادمخدر و دارندگان سلاح‌های غیرمجاز به مدت ۳ روز در این کلانشهر به مرحله اجرا در آمد.

او با بیان اینکه ماموران انتظامی با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی ۴۷ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار، ۸ خرده فروش موادمخدر، ۳ عامل تیراندازی و ۸ نفر دارنده سلاح غیر مجاز را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در چند عملیات ضربتی و هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر کردند، افزود: همچنین یک کیلو و ۹۸۷ گرم انواع مواد مخدر، تعدادی اموال سرقتی و تعداد ۶۴ قبضه سلاح غیرمجاز (۳ قبضه سلاح جنگی و ۶۱ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز) به همراه یک هزار و ۵۹۰ عدد فشنگ مربوطه نیز کشف کردند.

سرهنگ دالوند با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۱۰۸ فقره انواع سرقت در سطح اهواز اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، اظهار داشت: در اجرای این طرح ۴۵ دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف و تعداد ۱۴ نفر معتاد متجاهر نیز دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد سپرده شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار