اجراى طرح توريسم درمانى در البرز

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز گفت: برای رونق حوزه گردشگری استان، طرح توریسم درمانی در البرز اجرایی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، فریدون محمدی، مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان البرز گفت: البرز در بخش سلامت دارای ظرفیت های مناسبی است که می توان از این ظرفیت ها برای درمان بیماران کشورهای همسایه استفاده کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان البرز افزود: بر همین اساس تفاهم نامه همکاری بین اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان البرز و بیمارستان فوق تخصصی امام خمینی (ره) کرج منعقد شد.

محمدی گفت: کشورمان دارای ظرفیت های خوب گردشگری است که ارزان بودن سفر درایران یکی از این مزیت ها به شمار می رود.

او با بیان این نکته که در حوزه توریسم سلامت ظرفیت‌ها بسیار است که باید به  آن ها پرداخته شود، افزود: ارزان بودن دوره درمان ،حضور کادر پزشکی و درمانی مجرب و  امکانات بیمارستانی و هتلینگ بسیار خوب در سطح کشور و استان البرز این بستر را به وجود آورده تا بتواند بیماران خارجی را پذيرش كند .

مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی البرز گفت:  به جرات می توان گفت ایران  نسبت به بسیاری از کشورها در سطحی بهتر و قابل قبول تر خدمات درمانی  است که این موضوع از مزیت ها برای حوزه گردشگری است .

محمدی افزود: این استان  از نظر ظرفیت‌های موجود در حوزه توریسم سلامت به دلیل دارا بودن اقلیمی بسیار مناسب و خاص و همچنین وجود مراکز درمانی بسیار خوب و در سطح قابل قبول می تواند یکی از مقصد هاى گردشگران ورودی سلامت در کشور باشد.

انتهاى پيام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.