کاربران با هشتگ #ماسک مطالبه کردند؛

کرونا افسار گسیخته شده، لطفا ماسک بزنید

با توجه به افزایش بیش از حد آمار کرونا در کشور، کاربران با انتشار توئیت‌هایی در فضای مجازی، مردم را به استفاده جدی از ماسک دعوت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به افزایش آمار ابتلا به کرونا در کشور و همچنین مرگ‌و‌میر ناشی از این ویروس که مجددا روزهای سخت و نفس‌گیر مقابله با کرونا را به ما برگردانده، رهبر معظم انقلاب، در ارتباط تصویری دو روز گذشته خود با قوه قضائیه، با انتقاد از ماسک نزدن برخی مسئولان در میان جلسات جمعی، بیان داشتند که من اگر در جمعی حضور داشته باشم حتما ماسک می‌زنم.  همین موضوع باعث شد کاربران شبکه‌های اجتماعی توجه ویژه‌تری به استفاده از ماسک داشته باشند و با پیوستن به پویش «من ماسک می‌زنم» یکدیگر را به استفاده از ماسک جهت مقابله با کرونا دعوت کنند.

بعد از به راه افتادن این پویش در دنیای مجازی و حقیقی، همچنین  اجباری شدن ماسک از ۱۵ تیرماه به طور جدی، بحث استفاده از ماسک در شبکه‌های اجتماعی داغ شده و تلاش می‌شود مردم با همکاری و نیز داشتن دغدغه سلامت نسبت به خود و اطرافیان، در مکان‌های عمومی حتما از ماسک استفاده کنند.

در ادامه برخی از واکنش‌های مردم نسبت به سخن رهبر معظم انقلاب و اجباری شدن ماسک را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید


ماسک بزنیم

ماسک میزنیم

ماسک بزنیم

ماسک بزنیم

اجباری شدن ماسک

ماسک خانگی بزنید

ماسک بزنیم

ماسک بزنید کرونا نگیرید

ماسک می‌زنیم

ماسک می‌زنیم

ماسک می‌زنیم

حتما ماسک بزنید

حتما ماسک بزنید

حتما ماسک بزنیدحتما ماسک بزنید

پویش ماسک بزنیم

حتما ماسک بزنید

ماسک بزنید

ماسک میزنیم

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۳ ۱۰ تير ۱۳۹۹
من کارشناس ارشد سلامت هستم با 20 سال سابقه. بیمارستانها و یعضی از پزشکان با بستری مخفیانه بیماران کرونایی ، موجب انفجار ویروس شدند چرا کسی جابگو نیست . سرد خانه بیمارستان... زنجان باعث شده 90 درصد خانواده های متوفیان طی 1 ماه گذشته مبتلا شده اند.اینها کوتاهی نیستند جرم هستند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۱۰ تير ۱۳۹۹
چرا دولت ماسک را مجانی در اختیار مردم نمیگذاره مثلا ماهی چند عدد با کدملی هرکسی بهش میدادند مردم تو پول نان خودشون موندند ازکجا بیارند پول ماسک بدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۱۰ تير ۱۳۹۹
ماسک بزن هم وطن اگه به کسی رحم نمیکنی حداقل به خودت رحم کن
آخرین اخبار