بازدید مسئولان اندیکا از روستا‌های این شهرستان

فرماندار اندیکا به همراه جمعی از مسئولان به بازرسی روستا‌های این شهرستان پرداختند.

حیدر کاظمی فرماندار اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: از روستا‌های صادق آباد، زیرچشمه آب اناری و تاسیسات آبیاری کشاورزی منطقه دلی از توابع بخش مرکزی شهرستان بازدید شد و مشکلات تاسیسات آبرسانی کشاورزی فهیم آباد بررسی گردید سپس جلسه‌ای با کشاورزان منطقه دلی برگزار گردید.

او با بیان اینکه از پروژه بهسازی معابر و طرح کمربندسبز روستای صادق آباد و روستای زیرچشمه ازم نطقه دلی بازدید و جلسه‌ای باشورا‌ها جهت بررسی معضلات آنان برپا شد افزود: باتوجه به تاسیسات آبیاری و پتانسیل‌ها از کشاورزان خواسته شد از ظرفیت موجود جهت توسعه کشاورزی  و اشتغال استفاده نمایند.

کاظمی با اشاره به اینکه طرح کمربند سبز روستای صادق آباد اقدامی بسیار ارزشمند است تصریح کرد: برای بهسازی معابر روستا‌یی اقداماتی از طریق اعتبارات دهیاری‌ها انجام می‌شود، همچنین به منظور حل مشکلات آبرسانی، نبود ارژانس، کمبود تجهیزات درمانگاه، آنتن دهی و گازرسانی برنامه‌های در دست اقدام است.

شهرستان اندیکا در شمال شرقی استان خوزستان قرار دارد. از شمال غرب به لالی از جانب شمال به سردشت دزفول از طرف شمال و شمال شرق به استان چهارمحال و بختیاری از مشرق به ایذه و از جنوب به مسجدسلیمان محدود می‌شود. 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.