معاون سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندان‌ها مطرح کرد؛

شناسایی، بهسازی و تجهیز زندان ها در مدت کوتاه

حجتی پور طی نامه ای، از اقدامات سازنده اداره کل زندان‌های استان تهران تقدیر نمود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،حجتی پور معاون سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندان‌ها طی نامه‌ای که پس از ملاحظه گزارش کامل عملکرد زندان‌های استان تهران در سال ۹۸ با عنوان راهی که پیمودیم، ارسال کرد، این گزارش را حاکی از اقدامات ارزنده مدیرکل این استان در راستای بهبود وضعیت سلامت، اصلاح و تربیت زندانیان دانست.

در متن این نامه آمده است: گزارش جامع و مصور فعالیت‌های حوزه سلامت، اصلاح و تربیت در زندان‌های استان تهران طی سال گذشته و بازدید میدانی به عمل آمده، حکایت از اقدامات ارزنده و موثر جنابعالی در راستای بهبود وضعیت زندانیان در این حوزه دارد.

معاون سلامت، اصلاح و تربیت سازمان با آرزوی موفقیت ادامه داده است: ضمن تقدیر و تشکر از تدابیر و راهبری‌های متخذه و زحمات و تلاش‌های جمعی صورت گرفته، دوام توفیق در رشد و شکوفایی بیش از پیش فعالیت‌های اصلاحی و تربیتی زندانیان به عنوان یکی از تکالیف قانونی سازمان زندان‌ها را از ایزد متعال برایتان مسئلت می‌نمایم.

بنا به این خبر، کارگروه سلامت، اصلاح و تربیت زندان‌های استان تهران زیر نظر مدیرکل و با حضور علی اسمعیلی معاون این حوزه، روسای ادارات و کارشناسان بخش‌های مختلف اداره کل تشکیل و هدف آن بررسی تخصصی اقدامات زندانبانی و رصد میدانی زندان‌ها از طریق بازدید‌های دوره ای، منجر به شناسایی چالش ها، آسیب‌ها و نقاط قوت مجموعه‌ها بوده است.

همچنین نتیجه این بازدیدها، تدوین برنامه‌های کارشناسی، کاهش آسیب‌ها و ناهنجاری ها، رفع نواقص و ایجاد تنوع در فعالیت‌ها است، این برنامه که با موفقیت در سال گذشته اجرا گردید، در سال جاری نیز به حول و قوه الهی تداوم خواهد داشت.

از سوی دیگر، طبق تحقیقات و بازدید اعضاء کارگروه سلامت، اصلاح و تربیت از تمام زندان‌ها ضعف‌ها و راهکار‌ها شناسایی و طی مدت کوتاهی با تلاش شبانه روزی، اکثر موارد بر اساس مصوبات مورد بازسازی، بهسازی و تجهیز گردید.

این خبر می‌افزاید: سیدحشمت اله حیات الغیب در آغاز تصدی مدیریت زندان‌های این استان طی تیر ماه سال ۹۸ وعده داد به زودی چهره جدیدی از زندان‌های تهران ارائه خواهد گردید که این وعده با اقدامات جهادی همه جانبه در کلیه زندان‌ها محقق گردید و ادامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار