کاهش ۱۵ درصدی سفر‌ها در جاده‌های استان همدان

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان گفت: تردد در جاده‌های استان از ابتدای امسال ۱۵ درصد در مقایسه با پارسال کاهش یافت.

کاهش ۱۵ درصدی سفر‌ها در جاده‌های استان همدانمصطفی پناهنده، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: تردد در جاده‌های استان دیروز به ۵۱۷ هزار تردد رسید و در مقایسه با تردد ۶۱۳ هزار موردی پارسال ۱۵ درصد کاهش یافت.

او با بیان اینکه حجم سفر‌ها و تردد‌های خودرویی در جاده‌های استان طی روز‌های اخیر در مقایسه با فرودین و اردیبهشت ماه از کاهش ۵۸ درصدی به کاهش ۲۵ درصدی رسیده است افزود: این امار نشان دهنده افزایش تردد‌ها و سفر‌ها طی ماه‌های خرداد و تیر در مقایسه با ماه‌های ابتدایی سال است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: تردد ورودی خودرو‌ها به استان دیروز به ۵۳ هزار و خروجی استان به ۵۰ هزار مورد رسید که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۳۲ درصد کاهش تردد‌ها را نشان می‌دهد.

پناهنده با اشاره به فعال بودن ۷۲ دستگاه تردد شمار و ۵۵ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور در محور‌های استان بیان کرد: دستگاه‌های تردد شمار در جاده‌های استان اطلاعات مربوط به سرعت و سبقت غیرمجاز و رعایت نشدن فاصله طولی وسایل نقلیه عبوری در محور‌های ارتباطی این استان را ثبت می‌کنند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.