آقای مدیر عامل غرق در انتخاب معاونان و غافل از نتایج تیم!

مدیر عامل باشگاه استقلال این روز‌ها به جای تلاش برای موفقیت تیم غرق در انتخاب معاونان خود در باشگاه است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال تهران با سرمربیگری فرهاد مجیدی در حالی دور جدید رقابت‌های لیگ برتر را آغاز کرده که آبی پوشان در دیدار برابر فولاد خوزستان با نتیجه ۲ بر یک بازی را واگذار کردند و در نهایت این تیم در بازی با سایپا هم نتوانست به برد دست یابد و با تساوی یک بر یک متوقف شد.

کسب نتایج اخیر استقلال در ۲ بازی اخیر باعث شده تا هواداران این تیم اعتراض‌های خود را در صفحه اجتماعی سعادتمند  (مدیرعامل استقلال) بیان کنند تا بدین ترتیب مدیریت باشگاه دست به تغییراتی اساسی در نیمکت استقلال بزند. هواداران استقلال با هجوم به صفحه مدیرعامل استقلال خواستار حضور دوباره استراماچونی شدند و از سعادتمند درخواست کردند سرمربی ایتالیایی را دوباره به ایران بیاورد. از طرفی هم مطرح شده که سعادتمند به دنبال آوردن قلعه نویی به نیمکت استقلال است که البته هنوز این موضوع از سوی آبی‌ها تایید نشده، ولی شواهد نشان می‌دهد بحث حضور قلعه نویی کذب باشد چرا که امیر قلعه نویی سرمربی فعلی سپاهان هم در گفتگویی اعلام کرده در حال حاضر تمام تمرکزش روی سپاهان است.

البته با تمامی نتایجی که تیم فوتبال استقلال تا به اینجای رقابت‌ها بدست آورده شخص سعادتمند هم باید بابت نتایج رقم خورده پاسخگو باشد و طوری تیم را مدیریت کند تا چنین اتفاقاتی رقم نخورد، اما به هر حال سعادتمند بعد از توقف شب گذشته استقلال مقابل سایپا امروز در پستی اینستاگرامی از هواداران استقلال دلجویی کرد.

تلاش آقای مدیرعامل آن هم در این مقطع هر چند برای آبی‌ها نتایج خوبی در پی نداشته است، اما باید دید سعادتمند چه زمانی قصد دارد تلاش خود را برای برد‌های استقلال ۲ برابر کند تا این تیم روند رو به رشدی داشته باشد.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۵:۵۳ ۱۰ تير ۱۳۹۹
بله ماموریت مدیرعاملی که توسط وزیر پرسپولیسی انتخاب بشه چی میتونه غیر از این باشه؟
آخرین اخبار