کشف یک معدن بزرگ طلا در مصر

دولت مصر اعلام کرد موفق شده یک معدن بزرگ طلا را در صحرای شرقی کشف کند.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان ان، دولت مصر امروز سه شنبه از کشف یک معدن طلا در صحرای شرقی در منطقه ایقات خبر داد که ذخیره طلای آن به بیش از یک میلیون اونس می‌رسد.

در بیانیه‌ای که از سوی «وزارت نفت و ثروت معدنی مصر» صادر شده، آمده است: حجم استخراج از این معدن طلا ۹۵ درصد است که میزان بالایی محسوب می‌شود.

این بیانیه همچنین افزوده که این معدن در منطقه‌ای کشف شده که امتیاز آن به شرکت شلاتین واگذار شده است. وزارت نفت مصر همچنین تأکید کرد به زودی کنسرسیومی با حضور شرکت معدنی شلاتین و سازمان معادن مصر با هدف آغاز عملیات استخراج تشکیل خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۳:۳۰ ۱۷ تير ۱۳۹۹
کشور مصر منتظر سیل مهاجران سفیدپوست آمریکائی و اروپائی باشد تا همانطور که به خاطر "طلا" رنگین پوستان قاره آمریکا را در قرن 4 و 5 منقرض کردند و این روزها در قرن 2000 و سال 2020 تقاص اینکار را در ایالات مختلف با کشتار سیاهپوستان پس میدهند این بار با مهاجرت جهت غارت و تاراج "طلای" مصر بومیان مصری را نابود کنند اگر این اتفاق هم نیفتد با ایجاد درگیری و جنگ مستقیم و غیر مستقیم منتظر عواقب کشف این معادن ""طلا""باشند....................
آخرین اخبار