رفع مشکلات اصناف در اولویت‌های مسئولان باشد

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس شورای اسلامی از مسئولان خواست رفع مشکلات اصناف را در اولویت قرار دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس شورای اسلامی در دیدار با اعضای هیئت مدیره اتاق اصناف استان یزد با اشاره به مشکلات زیادی که اصناف در ایام شیوع کروناویروس با آن روبرو شدند، گفت: رفع مشکلات اصناف در اولویت‌های مسئولان قرار گیرد.

او با اشاره به مباحث و مشکلاتی که از سوی اصناف مطرح شده اظهار داشت: در وضعیت فعلی، اصناف شرایط بسیار سختی را تجربه می‌کنند.

جوکار با تاکید بر اینکه مسئولان باید برنامه‌ریزی دقیق برای کاهش مشکلات و جبران خسارت‌هایی که اصناف متحمل شده‌اند را داشته باشند گفت: بخشی از مباحثی که در مورد مشکلات بیان می‌شود، مرتبط با ضرورت اصلاح قوانین است.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در ارتباط با بخش اصلاح قوانین، جوامع نخبگان و کارشناسی تخصصی اقدام به ارائه مشکلات به صورت مکتوب و با پیشنهادات خود کنند تا ما در مجلس نسبت به اصلاح این قوانین پیگیری لازم را انجام دهیم.

جوکار با اشاره به مشکلاتی که اعضای هیئت مدیره اتاق اصناف در ارتباط با نبود بازگشت جرایم اصناف به یزد مطرح شده بود، گفت: درآمد‌هایی از جمله جرایم باید در استان و برای توسعه یزد مصرف شود؛ مسئولان در کشور هم باید نسبت به پرداخت این موارد به استان‌ها اهتمام لازم را داشته باشند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هزینه کرد این اعتبارات و درآمد‌هایی از جمله مالیات در استان‌ها سبب می‌شود اقدامات لازم در حوزه محرومیت‌زدایی انجام و بهتر و بیشتر به مردم خدمت‌رسانی کرد.

علیرضا حسنی رئیس اتاق اصناف استان یزد هم در این دیدار به بیان توضیحاتی در ارتباط با مشکلاتی که اصناف استان در این ایام با آن روبرو هستند پرداخت و خواستار پیگیری و رفع این مشکلات شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.