تامین اعتبار شرط تکمیل طرح آبرسانی آبیک

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری آبیک گفت: نمایندگان استان به طوری جدی پیگیر اجرای طرح آبرسانی این شهرستان هستند و مهمترین مشکل آن تامین اعتبار است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، فاطمه محمد بیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان آبیک گفت: طرح آبرسانی تامین اعتبار مهمترین مشکل طرح آبرسانی آبیک از سد طالقان به شهر آبیک ۱۰ درصد پیشرفت دارد که براساس زمان بندی ۹۰ درصد عقب ماندگی دارد.

محمد بیگی با اشاره به شیوع بیماری کرونا افزود: با توجه به شرایط موجود در دوران پساکرونا باید به فعالیت‌های اقتصادی، خدماتی و اداری توجه بیشتری شود.

وی در ادامه بر مبارزه با فساد، ترویج فرهنگ کار مخلصانه و جهش تولید تاکید کرد و گفت: رفع موانع تولید وظیفه نمایندگان و مسئولان است.

امام جمعه آبیک هم در این جلسه از نمایندگان و مسئولان خواست، هدف خود را خدمت به مردم و رفع مشکلات آن‌ها قرار دهند.

حجت الاسلام میر امینی با اشاره به مشکلات بیمارستان شهدای آبیک گفت: علیرغم افتتاح بخش درمانی بیمارستان، خدمات کامل درمانی به مردم ارائه نمی‌شود و این موجب نارضایتی مردم شده است.

وی با اشاره به مشکلاتی که یک واحد معدن در اطراف روستای پیغمبر کوه ایجاده کرده است، گفت: اینکه مسئولان برای حفظ روستا تلاش دارند مایه امیدواری و دلگرمی است.

امام جمعه آبیک همچنین از اجرایی نشدن طرح آبرسانی آبیک گلایه کرد و گفت: این موضوع باعث نارضایتی مردم شده است.

قلعه قوند رئیس دادگستری شهرستان آبیک هم در این جلسه به سارقان و مخلان نظم و امنیت هشدار داد و گفت: حدود الهی در جرایم به ویژه سرقت و تجاوز به عنف در این شهر ستان اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.