اجرای طرح‌های نوین و اصلاح هندسی برخی معابر ماهشهر

اجرای طرح‌های نوین و اصلاح هندسی برخی معابر و میادین شهری ماهشهر باهدف روان سازی ترافیک انجام می‌شود.

 شریفی معاون فرماندار بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: از مهمترین برنامه‌های روان سازی ترافیکی اجرای طرح‌های نوین و اصلاح هندسی برخی معابر و میادین شهری است و  یکی از دغدغه‌ها و برنامه‌های ما در مدیریت شهری، توجه ویژه به وضعیت ترافیکی و مسیر‌های عبور و مرور درون شهری است.

او افزود: با استفاده از نظرات مشاوران، کارشناسان حوزه‌ی ترافیک و مدیران دستگاه‌های ذی ربط، برنامه‌هایی جهت روان سازی، تسریع در تردد شهروندان، کاهش بار ترافیکی و حوادث رانندگی درون شهری اندیشیده ایم که امیدواریم با عملیاتی شدن و اتمام طرح‌ها، این امر محقق شود.

شریفی تصریح کرد: از مهمترین این برنامه، طرح ترافیکی بلوار آیت الله خامنه‌ای بندر امام خمینی (ره)، طرح بلوار آیت الله سعیدی و نصب جدا کننده‌ها تعمیر و اصلاح روشنایی جاده بندر ماهشهر به چمران و بلوار شیخ نمر، عملیات اصلاح هندسی میدان شهرک قدس واقع در جاده مذکور با مشارکت راهداری و شهرداری چمران، بوده که با اجرا و اتمام آن‌ها، بخش مهمی از معضلات ترافیکی شهری برطرف خواهد شد.

معاون فرماندار بندر ماهشهر در پایان گفت: تمامی تلاش ما در بحث ترافیکی شهرستان، اجرای طرح‌هایی بوده که موجب تسهیل در ترافیک و در نهایت رضایتمندی شهروندان گردد.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.