‌مدیرکل مرکز ارتباطات مردمی و سفر‌های نهاد ریاست جمهوری:

سمنان رتبه دوم را در تعامل با مردم کسب کرد

روح‌الله بشارت گفت: استان سمنان در شاخص‌های مختلف پاسخگویی و تعامل مستقیم با مردم موفق شد رتبه دوم را کسب کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، روح‌الله بشارت مدیرکل مرکز ارتباطات مردمی و سفر‌های نهاد ریاست جمهوری در دیدار با استاندار سمنان گفت: بر اساس ارزیابی‌های دقیق انجام‌شده از سوی نهاد ریاست جمهوری در شاخص‌های مختلف پاسخگویی و تعامل مستقیم با مردم، استان سمنان موفق شد با کسب رتبه بسیار خوب، پس از خراسان جنوبی در جایگاه دوم کشور قرار گیرد.

او با اشاره به اینکه یکی از شاخص‌های مهم ارزیابی ادارات کل بازرسی استانداری‌ها جذب منابع اعتباری برای پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به متقاضیان است افزود: در این بخش استان سمنان بسیار موفق و مطلوب عمل کرده است.

مدیرکل مرکز ارتباطات مردمی و سفر‌های نهاد ریاست جمهوری بابیان اینکه ارزیابی انجام‌شده در سال ۱۳۹۸ بیشتر بر مبنای کمیت و آمار اعلام‌شده از سوی ادارات کل بازرسی استانداری‌های سراسر کشور انجام شد تصریح کرد: در سال جاری جهت‌گیری ارزیابی‌ها به‌سوی مسائل کیفی اقدامات انجام‌شده سوق داده می‌شود.

بشارت با تأکید بر اینکه پیگیری امور و تسهیل اقدامات از سوی دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری سمنان بسیار خوب ارزیابی‌شده است گفت: بسیاری از اقدامات انجام‌شده در اداره کل بازرسی استانداری سمنان به‌عنوان الگویی موفق، به سراسر کشور ارائه شد.

علی‌رضا آشناگر استاندار سمنان نیز در این در دیدار با اشاره به پاسخگویی ادارات در میز خدمت در نماز جمعه‌های استان گفت: برگزاری جلسات میز خدمت در نمازجمعه و در میان اقشار مختلف مردم یکی از ابتکارات درون استان برای ارتقای تعامل بین مردم و مسئولان است.

او با بیان اینکه این کار به ارتقا پاسخگویی مسئولان منجر می‌شود ابراز داشت: رضایت‌مندی مردم از انجام این قبیل برنامه‌ها و پیگیری مطالبات آنان از جمله مواردی است که همواره مورد تاکید استانداری سمنان بوده و لازم است در راستای این امر مدیران میانی استان نیز اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

استاندار سمنان با تاکید بر اینکه یکی از بخش‌های بسیار مهم که نقش بسزایی در رضایتمندی مردم خواهد داشت، عملکرد درست و به موقع ادارات کل بازرسی استانداری‌ها محسوب می‌شود ابراز داشت: در این راستا تلاش شده تا زمینه لازم برای ارتباط مردم با مدیران و پاسخگویی به اقشار مختلف انجام شود.

آشناگر خوستار انتقال درخواست‌ها و مطالبات مردم و مسئولان استان سمنان به رئیس جمهور شد و گفت: امکان افزایش رضایتمندی و رفع مشکلات مردم استان بیش از پیش فراهم شود.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.