ثبت ۴۰ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان زنجان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۰ نفر به آمار مبتلایان به کرونا ویروس بستری شده در استان زنجان افزوده شده است.

کرونا ویروس به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ قزلباش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت : تعداد بستری شده‌های بیمارستانی هر روز افزایش می‌یابد، بطوریکه دیروز آماربستری‌ها ۳۶ و روز قبل از آن ۲۸ نفر بود.

او افزود: این آمار‌ها بیمارستان‌های مختلف استان بویژه شهرستان زنجان را هم به مرحله اشباع رسانده است.
 
قزلباش  بیان داشت: در استان زنجان هم اکنون بیش از ۵۴۲ نفرهم به علت  ابتلا به ویروس کرونا درمراکز درمانی بستری هستند.
 
او با بیان اینکه  در ۲۴ ساعت گذشته با جان باختن ۳ نفردیگر آمار جان باختگان کرونایی استان به ۱۸۰ نفر رسید افزود: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۵ هزارو ۲۶۳ نفر به علت ابتلا ویا مشکوک بودن به این ویروس درمراکز درمانی استان نمونه برداری وبستری شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: از مجموع بیماران مبتلا به این ویروس هم تا به امروز هزار و ۳۲۸ نفر با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شده اند.
 
او افزود: ظرفیت های همه ی بیمارستان های دانشگاهی و غیر دانشگاهی استان زنجان  با مراجعه انبوه مبتلایان به کرونا در حال پر شدن است .
 
قزلباش در ادامه گفت: در حالی ظرفیت تخت‌های بیمارستانی استان ۲ هزار تخت است مجموعه درمانی استان در ۴ ماه گذشته درگیر رسیدگی و درمان بیش از ۵ هزار بیمار مشکوک به کرونا در استان بوده است واکنون دوباره  تمام شیفت درحال کار هستند.
 
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.