آسفالت ۴۰ کیلومتر از راه‌های روستایی بوکان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: امسال ۴۰ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان بوکان در قالب طرح ابرار آسفالت می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، ارسلان شکری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اشاره به آسفالت ۴۰ کیلومتر از راه‌های روستایی بوکان گفت: تکمیل آسفالت راه روستایی تمبه - قالو به طول شش و نیم کیلومتر، اقدام برای تکمیل راه روستایی چهار دیوار - کوکه به طول هفت و نیم کیلومتر و برنامه ریزی برای آسفالت ۲۶ کیلومتر از سایر راه‌های روستایی حوزه استحفاظی شهرستان بوکان از جمله طرح‌های ابرار این منطقه را شامل می‌شود.

شکری با ذکر نمونه اقدامات و پروژه‌های راهداری در شهرستان بوکان در یکسال گذشته گفت: نصب ۱۲۲ عدد گاردریل، تسطیح و رگلاژ و ترمیم شانه‌ها به طول ۲۳۴ کیلومتر، پاکسازی و تسطیح حریم به طول۲۳۷ کیلومتر، جمع‌آوری، بازسازی و تعمیر تابلو علایم ۴۲۹ عدد، نصب تابلو و علائم ۴۷۱ عدد، خط کشی ۱۷۰ کیلومتر و تعمیر و نصب چراغ‌های هشدار چشمک زن به تعداد ۵۵ عدد از مهمترین اقدامات حوزه راهداری سال گذشته در شهرستان بوکان بود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی افزود:در یکسال گذشته ۱۰ کیلومتر روکش آسفالت در شهرستان بوکان انجام گرفته و با تخصیص اعتبارات برنامه ریزی برای روکش آسفالت محور‌های بوکان - شاهین دژ، بوکان - میاندوآب و بوکان - سقز در سال جاری صورت خواهد گرفت.

این مقام مسئول در خاتمه با اشاره به اهداف اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در کاهش تصادفات به ایمن سازی سه راهی شهرک صنعتی و سه راهی گل شهرستان بوکان اشاره نمود و از آمادگی برای ایمن سازی بیشتر مخصوصا در سه راهی گل توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد.

انتهای پیام/ن م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.