عمار الحکیم: تلاش ائتلاف "عراقیون"مبتنی بر اعتدال و برای حمایت از ثبات سیاسی عراق است

رئیس جریان حکمت عراق با اعلام تشکیل ائتلافی جدید در این کشور تحت عنوان ائتلاف عراقیون گفت این ائتلاف مبتنی بر اعتدال و به دنبال حمایت از ثبات سیاسی در این کشور است.

عمار الحکیم: تلاش ائتلاف به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سومریه نیوز، سید عمار الحکیم، رئیس جریان حکمت عراق طی سخنانی با اعلام تشکیل ائتلافی جدید در این کشور تحت عنوان ائتلاف عراقیون گفت: این ائتلاف، ائتلافی سیاسی و پارلمانی است و در فضای کشور حرکت می‌کند و نتایج تمام تلاش‌های آن برای کشور خواهد بود.

سید عمار الحکیم تاکید کرد: این ائتلاف از از دولت قوی توانمند و دارای حاکمیت ملی و اراده مردمی به دور از سهم خواهی‌ها و معاملات مشکوک و نیز تفاهمات موقت بی‌فاید حمایت می‌کند.

رئیس جریان حکمت عراق گفت: ائتلاف عراقیون بر شیوه اعتدال برای حمایت از ثبات سیاسی و دور ساختن کشور از جبهه‌گیری‌های منطقه‌ای و درگیری‌های بین المللی عمل خواهد کرد و روند اصلاحات جدی و پاسخگویی به خواسته‌های به حق معترضان را تقویت می‌کند.

عمار الحکیم توضیح داد: ائتلاف عراقیون بر خواسته رئیس‌جمهور مبنی بر انجام انتخابات زودهنگام بی‌شائبه و عادلانه که حقوق همه طرف‌ها را بدون تبعیض تضمین کند تاکید دارد و مهمترین ویژگی این ائتلاف حضور تعداد زیادی از نمایندگان پارلمان در آن است و بی‌توجه به زبان عدد و رقم برای ارائه الگویی جدید در اداره هوشمندانه و مسئولانه کشور تلاش خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار