سرمربی داماش گیلان: دنبال بهانه نیستم و باخت را گردن می‌گیرم

ربیعی فر گفت: در چند روز گذشته یکی - ۲ اتفاق بد برای تیم ما رخ داد، اما دنبال بهانه نیستم و باخت را گردن می‌گیرم.

سرمربی داماش گیلان: دنبال بهانه نیستم و باخت را گردن می گیرمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مازیار ربیعی فر، سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان پس از شکست تیمش برابر خوشه طلایی ساوه، درباره اخراج بازیکن این تیم گفت: باید فیلم بازی را ببینم تا بتوانم درباره صحنه اخراج نظر بدهم، اما وقتی یکی، ۲ بازیکن اخراج می‌شوند، می‌توان گفت داور قضاوت ضعیفی داشته است. با این حال نمی‌توانم با اطمینان بگویم قضاوت داور ضعیف بوده است.

ربیعی فر در ادامه گفت: از نظر فنی در نیمه اول عملکرد ما معمولی بود و خوشه طلایی بهتر از ما بود. در نیمه دوم هم بد بازی نکردیم، اما گلی استثنایی دریافت کردیم. در چند روز گذشته یکی، ۲ اتفاق بد برای تیمم افتاد، اما دنبال بهانه نیستم و باخت را گردن می‌گیرم. برخی مواقع اتفاقاتی رخ می‌دهد که واقعا نمی‌دانم چه کاری باید انجام دهم. امیدوارم بتوانیم تیم را برای بازی بعد آماده کنیم.

سرمربی داماش گیلان در واکنش به نبود سرپرست در کنار این تیم گفت: قطعا غیبت سرپرست تیم ما را اذیت کرد. به هر حال شما عملکرد داوری را دیدید. حاجی پور به دلیل بیماری کلیه کنار تیم نبود. او برای تیم تکیه گاه است، اما امشب کنار ما نبود و هر چقدر به داور اعتراض کردیم تاثیری نداشت و بازی را باختیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار