هشدار مقام یمنی به متجاوزان درباره انتقام سخت

وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن متجاوزان سعودی و اماراتی را به حمله به خاکشان تهدید کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، سرلشکر محمد ناصر العاطفی، وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن به متجاوزان سعودی و اماراتی درباره ادامه تجاوزات هشدار داد.

بر این اساس، وی گفت: ما بزودی به زیاده خواهی‌ها و تجاوزات رژیم سعودی و اماراتی پاسخ محکمی خواهیم داد.

العاطفی تاکید کرد: عملیات راهبردی ما در حمله به خاک متجاوزان به زودی برای همیشه قلدری و جنایات وحشیانه آن‌ها علیه مردم مظلوم یمن را خاتمه خواهد بخشید. ما توانمندی‌های موشکی و پهپادی قابل توجهی داریم که با کمک الهی توان بازدارندگی خود را به متجاوزان نشان خواهیم داد.

وی افزود: در مراحل بعدی بازدارندگی تسلیحاتی ما عمق خاک دشمن و اهداف نظامی و اقتصادی آن‌ها را هدف قرار خواهد داد. ما به فرآیند آزادسازی خاک خود ادامه می‌دهیم.

گفتنی است علی رغم آنکه رژیم سعودی پیش تر مدعی شده بود به دلیل شیوع ویروس کرونا با آتش بس در یمن موافقت می کند، به بمباران وحشیانه خود علیه مردم بی دفاع این کشور ادامه داده است. نیروهای یمنی نیز در پاسخ در چند مرحله مواضع نظامیان و مزدوران سعودی را هدف قرار دادند. با این وجود، مقامات یمنی تاکید کرده اند اگر رژیم سعودی به آتش بس پایبند نماند، پاسخی دردناک از سوی این کشور دریافت خواهد کرد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۱:۴۶ ۱۱ تير ۱۳۹۹
یا سیدی محمد ناصر العاطفی:: دشمن شما و ائتلاف عربی همدست با عربستان آل سقوط فقط زبان زور را می فهمند لذا تقاضای عاجزانه داریم هیچ رحمی به مواضع حساس و مهم اقتصادی و تجاری وتاسیسات نفتی و چاههای مربوطه نکنید وعده ندهید تهدید نکنید دست به اقدام و عمل بزنید و عملیات حساب شده و جانانه بنیان کن بزنید......خداوند یاور شماست و نصرت و پیروزی از آن شماست زیرا: ان الله لایخلف المیعاد و هم چنین ان حزب الله هم الغالبون.................
آخرین اخبار