راه اندازی آکادمی فوتبال بانوان در آذربایجان غربی

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان‌غربی گفت: آکادمی فوتبال بانوان ثبت و بعد از بیماری کرونا راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،حسین پزشکیان  مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان‌غربی گفت: امسال نگاه سازمان به تیم فوتبال بانوان حرفه‌ای‌تر شده و قصد داریم علاوه بر حضور با یک تیم قدرتمندتر، آکادمی فوتبال بانوان را نیز ثبت و بعد از بیماری کرونا راه‌اندازی کنیم.

پزشکیان افزود: تیم فوتبال بانوان همیاری، هشت سال در لیگ برتر فوتبال کشور حضور داشته و با وجود کاستی‌ها، بی‌مهری و کم‌توجهی در سیاست‌های سازمان، این تیم توانست همواره نتایج قابل قبولی کسب کند.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در سال‌های قبل، فقط نام سازمان بر روی تیم فوتبال بانوان بود و مدیران سابق بر هزینه‌بر بودن تیم اعتقاد داشتند، با این حال ما اعتقاد داریم که می‌توان با مدیریت بهتر و برنامه‌ریزی بهتر و اصولی‌تر هزینه و تهدید را به فرصت تبدیل کرد و ما امسال بنا داریم از این ظرفیت و پتانسیل در راستای توسعه ورزش بانوان و رشد ورزش استان استفاده کنیم.

این مسئول افزود: طی ۲ سال گذشته سیاست مدیران، انحلال تیم بود و همین اتفاق باعث انتقال بازیکنان تیم به سایر تیم‌ها شد؛ با این حال با حمایت استاندار و توجه هیات فوتبال استان، هدف مدیریت جدید تیم‌داری با بهترین عملکرد و توجه حرفه‌ای به استعداد‌های استان خواهدبود.

پزشکیان افزود: مجموعه خانه‌جوان به سازمان همیاری اختصاص داده شده و با توجه به این اتفاق، ایجاد آکادمی تخصصی فوتبال بانوان و ثبت باشگاه و مدرسه رسمی فوتبال بانوان را مد نظر قرارداده ایم.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان‌غربی ادامه‌داد: تمام مراحل لازم برای دریافت مجوز‌های لازم برای آغاز به کار آکادمی و مدرسه رسمی فوتبال بانوان انجام شده و منتظر پایان بیماری کرونا هستیم تا با توجه به فراهم شدن زیرساخت و سخت‌افزار لازم، تمرینات آغاز و از طریق آکادمی، بانوان علاقه‌مند به فوتبال جذب و پرورش داده شوند.

پزشکیان گفت: برای حضور قدرتمندتر در فصل جاری لیگ برتر فوتبال بانوان، با بازیکنان فصل قبل تیم و همچنین از ظرفیت و استعداد‌های بانوان فوتبالیست استان استفاده خواهیم‌کرد تا امسال نتایج شایسته‌تری کسب کنیم.

انتهای پیام/ن م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.