آغاز ثبت نام دانش آموزان متوسطه از ۲۳ تیرماه / اولیاء برای ثبت نام با ماسک در مدارس حضور یابند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد از ثبت نام دانش آموزان متوسطه از ۲۳ تیرماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، محمد امیری مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد گفت: ثبت نام دانش آموزان متوسطه اول و دوم (پایه‌های هفتم تا دوازدهم) از دوشنبه ۲۳ تیرماه آغاز می‌شود.

امیری افزود: ثبت نام پایه هفتم (دوره اول متوسطه) در مدارس شاهد نیز از ۱ تیر تا ۱۴ و پایه دهم (دوره دوم متوسطه) نیز از ۵ تیر تا ۲۱ تیرماه از طریق سامانه سجا به آدرس student-saja.medu.ir ادامه دارد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد عنوان کرد: پیش ثبت نام دانش آموزان پایه‌های هفتم و دهم از طریق سامانه پیش ثبت نام به آدرس school.prosis.ir انجام می‌شود.

امیری اظهار: ستاد ثبت نام در مدارس ابتدایی از ۱۰ خرداد ماه فعال شده است و ثبت نام دانش آموزان انجام می‌شود و در اداره شهرستان نیز ستاد ثبت نام مسائل و مشکلات و شکایات ثبت نام را پیگیری می‌کند.


بیشتر بخوانید:

آغاز ثبت نام کلاس اولی‌ها در مدارس

اعلام زمان ثبت نام الکترونیکی مدارس نمونه دولتی خراسان شمالی

آغاز ثبت نام الکترونیکی دانش آموزان استان در مدارس


او با بیان اینکه مدارس تا اول شهریور در روز‌های دوشنبه و چهارشنبه باز هستند، با تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در زمان ثبت نام در مدارس از اولیاء در خواست کرد، در مدارس با ماسک حضور داشته باشند و نکات بهداشتی جهت حفظ سلامتی خود و سایرین را رعایت نمایند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد افزود: رعایت محدوده جفرافیایی و کروکی والدین دانش آموز بر اساس مستندات قانونی (سند مالکیت/اجاره نامه معتبر با کد رهگیری تا مورخه ۱۳۹۹/۰۱/۳۱) الزامی می‌باشد.

امیری گفت: در مدارس دولتی عادی و هیئت امنایی، دریافت هر گونه وجه در زمان ثبت نام به‌ جز وجه بیمه و کتاب (ارائه رسید مبلغ به والدین) ممنوع بوده و بی توجهی به آن تخلف محسوب می‌گردد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد همچنین با اشاره به اینکه ثبت نام مدارس نمونه دولتی پایه دهم نیز ۴ تیر پایان یافته است زمان برگزاری آزمون ورودی را ساعت ۹ صبح روز جمعه مورخ ۲۰ تیر همزمان با سراسر کشور اعلام کرد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.