روایتی از مهربانی خاص امام رضا (ع) در حق شیعیان

ویدئویی از صحبت‌های حاج حسین انصاریان در ارتباط با دلتنگی امام رضا (ع) برای شیعیان را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رأفت و مهربانی از ویژگی‌های بارز همه امامان شیعه است، که شیعیان مؤمن و واقعی باید این صفات و ویژگی‌ها را از ائمه بیاموزند و در زندگی از این بزرگواران پیروی کنند. چرا که پیروی در دین و مذهب تنها به اعمال عابدانه منتهی نمی‌شود و یک مؤمن واقعی باید رفتار و کردارش نیز چون پیشوایانش باشد.

به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت امام رضا(ع)، و در شرایطی که به دلیل وجود کرونا تا حدودی ورود به حرم‌های مطهر، محدود و ممنوع شده است ویدئویی از سخنرانی حاج حسین انصاریان در فضای مجازی دست به دست می‌شود که از دلتنگی امام رضا (ع) برای شیعیان مؤمن می‌گوید و رفتار ایشان با یکی از شیعیان که به خانه ایشان مراجعه کرده بود را به خوبی توصیف می‌کند.

در ادامه می‌توانید این ویدئوی تأمل برانگیز را مشاهده کنید:


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۱۱ تير ۱۳۹۹
آیا ما شیعه هستیم .اسم ما فقط شیعه است ولی در عمل خیر.این داستان را برای شیعه واقعی گفته.
هین منه این شور خود ای،شوره خاک
پیش شور ان خداوندان پاک
Germany
ناشناس
۱۶:۳۲ ۱۱ تير ۱۳۹۹
السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا علیه السلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۱۱ تير ۱۳۹۹
یا امام رضا عمری به دورت گشتیم امروز مردم نیاز به شفاعت شما به درگاه خدا دارن تو رومادرت قسم در حق مردم دعا کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۱۱ تير ۱۳۹۹
چرامشهد به وضعیت فوق قرمز رسیده، بعد ازبازشدن حرم امام رضا، عده ی زیادب ازاقصی نقاط ایران دوباره راهط زیارت امام رضاع شدند کخ شفا بگیرند، همین بیماران، ورعایت نکردن فاصله وبهداشت، وضع راوخیم تر کرد!؟؟ این ویروس بادعا وثنا رفتنی نیست، اگر اکنون زمان امام ع بود واین ویروس هم بود،
چه بسا آن معصومین هم گرفتار می شدند، زیراامامان معصوم اند ولی مثل همه انسان اند، علت اصلی بازسدن این مراکز، کسب کار بوده که عده ایی بدون زوار داشتندورشکست می شدند!؟!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۱۱ تير ۱۳۹۹
ای به فدای شما همه عالم ای امام رئوف و کریم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۱۱ تير ۱۳۹۹
صد در صد همه لطف خداست در حق ما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۳ ۱۱ تير ۱۳۹۹
خدا همه ی آفریده هایش را دوست دارد نه فقط ما را.!!!!!!!!
از کجا معلوم خدا یک مسیحی را بیشتر از یک مسلمان شیعه دوست نداشته باشد. بابا شما خدا را هم به نفع خودتون مصادره می کنید.!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناصراحمدی
۱۲:۱۵ ۱۲ تير ۱۳۹۹
پاسخ دهنده عزیز یک بار هم که شده قرآن را با ترجمه مطالعه کن.خداوند خودش می فرماید:قُلْ أَطِيعُوا اللَّهَ وَ الرَّسُولَ فَإِنْ تَوَلَّوْا فَإِنَّ اللَّهَ لا يُحِبُّ الْكافِرِينَ‌ بگو: خدا و رسول را اطاعت كنيد. پس اگر سرپيچى كردند، (بدانيد كه) خداوند كافران را هیچ دوست نمى‌دارد. ودر سوره توبه میفرماید أَنَّ اللَّهَ بَرِي‌ءٌ مِنَ الْمُشْرِكِينَ وَ رَسُولُهُ خداوند وپیامبرش از مشرکین بیزار ومتنفرند
ومسیحیان کنونی نمونه واقعی از مشرکین هستند چون قائل به تثلیث(سه خدایی پدر،پسر،روح القدس) می باشند پس دوست عزیزم نادانسته سخنی نگو که خلاف کلام الهی باشد که دروغ بستن به خدا کیفر وعذابی سخت به دنبال خواهد داشت.خداوند مومنان،صالحان،راستگویان،پاکان وپاکیزگان، تقواپیشه گان،صابران،نیکوکاران و...دوست دارد به شرطی که مومن وموحد باشند وگرنه هیچ عمل صالحی از شخص کافر،مشرک و منافق پذیرفته نمی شود حتی اگر همه گنجها وطلاهای روی کره زمین را صدقه دهند وانفاق کنند.شرط قبولی هر عمل صالحی ایمان وتوحید است.
آخرین اخبار