معاون استاندار اردبیل:

احتمال بازگشت استان به وضعیت قرمز کرونایی

معاون استاندار اردبیل گفت: احتمال بازگشت به حالت قرمز در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز ندایی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با گرامی‌داشت دهه کرامت و تاکید بر بهره‌گیری حداکثری از برکات این دهه گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان باید با دقت و شدت بیش‌تری انجام تا از بازگشت وضعیت هشدار به منطقه، جلوگیری شود.

او افزود: کرونا بر زندگی و سلامت مردم تاثیر گذاشته و براین اساس، رویکرد شورای اطلاع‌رسانی استان هم به این موضوع متمرکز است.

ندایی با بیان این که کرونا تمام نشده و فعلا واکسنی نیز برای آن وجود ندارد تصریح کرد: طبق آزمایش‌ها و نمونه برداری‌هایی که از اقشار مختلف مردمی در مرکز استان انجام شده، تاکنون حدود ۱۸ درصد اهالی منطقه به انحای مختلف این بیماری را سپری کرده اند و لذا به لحاظ مقدم بودن پیشگیری بر درمان، همکاری و مشارکت مستمر مردم در رعایت نکات بهداشتی و ازجمله رعایت فاصله اجتماعی، بسیار ضروری است.

معاون استاندار اردبیل به تشکیل شدن کمیته‌های زیربنایی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی در ذیل شورای اطلاع‌رسانی استان اشاره کرد و افزود: خوشبختانه امسال در قانون بودجه کشور، رقمی برای اطلاع‌رسانی پیش‌بینی شده و دستگاه‌ها می‌توانند به انحای مقتضی از جمله در قالب برنامه‌های مشارکتی با صدا وسیما نسبت به اطلاع‌رسانی از خدمات دولت مبادرت کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.