برگزاری جشن میلاد امام رضا (ع) در مسجد ابوالفضل (ع) همدان

جشن میلاد امام رضا (ع) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حیاط مسجد ابوالفضل (ع) برگزار می‌شود.

برگزاری جشن میلاد امام رضا (ع) در مسجد ابوالفضل (ع) همدانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ زنگنه مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید مطهری همدان گفت: همزمان با دهه کرامت جشن میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر و همچنین جشن میلاد امام رضا (ع) به همت کانون فرهنگی و هنری شهید مطهری د مسجد ابوالفضل (ع) برگزار می‌شود.


او ادامه داد: مراسم جشن میلاد امام رضا (ع) با حضور اعضای کانون و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی عصر پنج‌شنبه (۱۲ تیر) به همراه مولودی‌خوانی و دادان جایزه به شرکت کنندگان در جشن اجرا می‌شود.

او ایجاد شور و نشاط و ترویج آموزه‌های دینی را از اهداف برگزاری این جشن عنوان کرد و اظهار داشت: اجرای برنامه‌های پرمحتوا و جذاب در ولادت‌های ائمه اطهار (ع) و بزرگان دینی در جامعه، ارزش‌های ناب اسلامی و دینی در جامعه ترویج می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه یکی از بستر‌های خوب برای پرداختن به فرهنگ اهل بیت (ع) دهه کرامت است، افزود: اول ذیقعده منور به فروغ تابناک حضرت فاطمه معصومه (س) و میلاد پرخیر و برکت حضرت ثامن الحجج امام رضا (ع) است.

زنگنه افزود: تمام برنامه‌های دهه کرامت باید محتوامحور باشد، به طوری که زمینه عمل به معارف رضوی را در مخاطبان فراهم کرده و باعث افزایش معرفت و بینش ما به امام رضا (ع) شود.

منبع شبستان
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.