متقاضیان وسائط نقیله باری در اردبیل مراقب سودجویان باشند

معاون حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: متقاضیان وسائط نقیله باری مراقب سودجویان باشند و فقط به بخش نوسازی و توسعه ناوگان سایت سازمان راهداری مراجعه کنند.

رضا شیرین زاده، معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده پیرامون طرح نوسازی ناوگان فرسوده باری و امکان واردات کشنده‌های دست دوم با عمر سه سال گفت: افراد فرصت طلب و سودجو به قصد فریب مالکان یا رانندگان کامیون‌های فرسوده اقدام به عقد قرارداد و دریافت وجه از طریق نشر آگهی در فضای مجازی، ارسال پیامک و ... می‌کنند و متقاضیان باید در این زمینه کاملا هوشیار باشند.

او با بیان اینکه دستورالعمل شرایط، ضوابط واردات و همچنین اسقاط ناوگان در سایت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در دسترس می‌باشد از متقاضیان خودرو‌های باری سنگین خواست با مراجعه به آدرس اینترنتی www.rmto.ir بخش نوسازی و توسعه ناوگان سازمان راهداری در این طرح ثبت نام کنند.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: در صورت مشاهده یا مواجهه با افرادی که بدون مجوز قانونی از مراجع ذی صلاح نسبت به انعقاد قرارداد با مالکان کامیون‌ها یا جمع آوری مبالغی از آن‌ها اقدام می‌نمایند مراتب را با ذکر دقیق محل و نام فرد خاطی به راهداری وحمل ونقل جاده‌ای جهت پیگیری اطلاع دهند.

شیرین زاده بیان کرد: شرکت‌های تولیدکننده داخلی خودرو‌های سنگین، شرکت‌های حمل‌ونقل توانمند دارای مجوز، شرکت‌های وارد کننده کامیون‌های سنگین دارای مجوز و مالکین حقیقی و حقوقی کامیون‌های فرسوده دارای شرایط اعلام شده در سایت سازمان واجد شرایط ثبت نام در این طرح هستند.

او فعالیت ۸۷ شرکت، ۷ هزار و ۷۸۹ ناوگان و ۱۱ هزار و ۲۷۴ نفر راننده در بخش حمل و نقل کالای استان را یادآور شد و گفت: سالانه بیش از ۳ میلون و ۶۰۰ هزارتن کالا و بار توسط رانندگان پرتلاش و فعالان خستگی ناپذیر بخش حمل ونقل در استان اردبیل جابجا می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.