تردد خودروها در پیاده راه سبزه میدان زنجان فقط جهت تخلیه و بارگیری مجاز است

فرماندار شهرستان زنجان گفت: تنها مجوزی که برای تردد وسایل نقلیه در پیاده ‌راه سبزه ‌میدان زنجان صادر شده، جهت تخلیه و بارگیری است.

سبزه‌میدان به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، رضا عسگری فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه برای تردد در پیاده ‌راه سبزه‌میدان، تنها مجوزی که صادر شده، مربوط به تخلیه و بارگیری است، گفت: به همین منظور کارت‌هایی نیز صادر شده و به هیچ عنوان این اجازه به وسایل نقلیه داده نشده است که از این معبر برای سایر موارد عبور و مرور داشته باشند.

او با یادآوری اینکه وقتی موضوع پیاده‌راه مطرح می‌شود، به این معنی است که عابران پیاده باید با امنیت خاطر کامل از این محل به همراه خانواده‌های خود تردد داشته باشند، افزود: باید با هر آنچه که می‌تواند سلامتی عابرانی که از این محل عبور می‌کنند را تهدید کند، برخورد شود.

عسگری با تاکید بر اینکه به طور حتم وقتی مکانی را با عنوان پیاده‌راه لحاظ می‌کنیم، اولویت اول با عابر پیاده خواهد بود، تصریح کرد: سلامت عابران پیاده یکی از اساسی‌ترین موضوعاتی است که در اجرای این طرح مدنظر قرار گرفته است و تردد وسایل نقلیه در این معبر بی‌تردید خطراتی را برای عابران به دنبال خواهد داشت، به همین خاطر این موضوع مهم را مجموعه شهرداری زنجان باید مدیریت کند.

فرماندار شهرستان زنجان ادامه داد: برای وسایل نقلیه محدودیت زمانی جهت تردد از این معبر در نظر گرفته شده است، به همین خاطر عابران پیاده نیز باید از زمان عبور و مرور وسایل نقلیه مطلع باشند.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.