سرمربی سابق تیم ملی بوکس:

پیشرفت شجریان در بوکس قابل تحسین است/ تیم ملی پتانسیل بالایی برای المپیک دارد

احدی گفت: پیشرفت همایون شجریان خواننده سنتی در رشته بوکس قابل ستایش است.

اکبر احدی سرمربی پیشین تیم ملی بوکس در گفت و گو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان, بیان کرد: حدود ۲ سال است که همایون شجریان خواننده سنتی کشورمان تمرینات بوکس را پیگری می‌کند و من افتخار می‌کنم که در این مدت به عنوان مربی در کناش بودم. همایون شجریان شرایط خوبی در بوکس دارد و فردی باهوش و زیرک است. او در این مدت پیشرفت بسیار چشمگیری داشته است.

او درباره وضعیت تیم ملی بوکس عنوان کرد: زمانی که تیم ملی بوکس توانست در رقابت‌های انتخابی المپیک توکیو ۲ سهمیه کسب کند به فدراسیون و بوکسور‌های المپیکی تبریک گفتم. دانیال شه بخش و شاهین موسوی با کسب سهمیه المپیک توکیو کار بسیار بزرگی کردند. وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک باید به رشته بوکس توجه بیشتری داشته باشند چرا که پتانسیل بازیکنان بوکس کشورمان بسیار بالا است. اگر به تیم ملی بوکس رسیدگی شود  در دور بعدی رقابت‌های انتخابی المپیک می‌توانند باز هم سهمیه کسب کنند.

احدی گفت: کسانی که می‌گویند بوکسور‌های ملی پوش در رقابت‌های انتخابی المپیک کار خاصی انجام نداده اند مطمئن باشید تجربه بوکس در آسیا را ندارند. نفرات اول بوکس در جهان از آسیا هستند پس قطعا رقابت در آسیا بر سر کسب سهمیه المپیک بسیار دشوار است.

سرمربی پیشین تیم ملی بوکس اظهار کرد: البته این دوره از رقابت‌های انتخابی المپیک، شرایط نسبت به دوره های گذشته بهتر شده بود و در برخی اوزان ۶ نفر اول وزن سهمیه المپیک کسب می‌کردند. با توجه به این شرایط بوکسور‌های کشورمان می‌توانستند سهمیه بیشتری کسب کنند. در برخی از اوزان داوران حق بازیکنان ما را خوردند.

او گفت: بازیکنان بوکس کشورمان بازی‌های درخشانی را به نمایش گذاشتند، البته در برخی از اوزان بازیکنان عملکرد ضعیفی داشتند. در کل تیم ملی بوکس در رقابت‌های انتخابی المپیک عملکرد خوبی از خود ارائه داد.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار