دوگانه سوز کردن رایگان خودرو‌های عمومی با اولویت زمان ثبت نام

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی گفت: در دوگانه سوز کردن رایگان خودرو‌های عمومی زمان ثبت نام اولویت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  جمشیدی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی گفت: الولیت دوگانه سوز کردن خودرو‌های عمومی با مالکانی است که زودتر ثبت نام کنند.

جمشیدی افزود: مالکان خودرو‌های تاکسی‌ها، وانت بار‌ها و تاکسی ون‌ها می‌توانند با مراجعه به سایت gcr.niopdc.ir به صورت رایگان اقدام به ثبت نام برای دوگانه سوز کردن خودرو‌ها کنند.

او اضافه کرد: در سطح کشور یک میلیون و ۴۶۰ هزار خودرو برای دوگانه سوز کردن هدفگذاری شده و صاحبان این خورو‌ها باید مشخصات هویتی و شناسایی خود و خودروی مورد نظر را در سامانه اینترنتی ثبت کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی از مهمترین مزایای این طرح را رایگان بودن، استفاده از سوخت پاک و ارزان cng وکاهش آلاینده‌های زیست محیطی عنوان کرد و گفت: افزایش ارزش خودرو‌های دوگانه سوز نسبت به بنزینی از دیگر مزایای این طرح برای صاحبان خودرو‌های عمومی است.

اوادامه داد: هم استانی‌ها در صورت هرگونه سوال و ابهام در مورد روند ثبت نام اینترنت می‌توانند با روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان مرکزی به شماره ۳۳۴۹۳۳۴۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.